Translate

יום שני, 28 במרץ 2016

קצת חדש איביי סופר פארם ועוד



תמיד כדאי לעשות סיבוב בסופר פארם ולראות מה חדש
הפעם ראיתי מוצר חדש שמפו לשיער יבש ופגום מסדרת האגוזים הוא מכיל אגוזי שיאה ארגן מקדימה קוקוס ואגוז ברזיל השמפו ללא מלחים ולא SLS ופרבאנים.
הרייח נעים מאוד .השתמשתי בו פעם אחת ואהבתי אייך השיער נראה יום אחרי המוצר עלה כ14₪
בהחלט אחפש פעם הבאה עוד מוצרים של הסדרה


קניתי גם אל סבון ארומטי של סטייל בניחוח תה אדום
בעבר קניתי את המוצר הזה בעשרה שקלים הפעם היה מבצע שניים ב11₪!!!! ודיי נגמרים לי ג'לי הרחצה אז חטפתי אותם.


מאיביי קניתי את הגרביים החמודות ואת עטי הג'ל המקסימים האלה שמגיעים בשלל צבעים( כבר קניתי את הסט בעבר ואהבתי)

וחמתי הפתיעה אותי בלקים של שיק
בגוונים( משמאל)
Brownies red935
Run Lola run 44
Your mine 406
מאוד מעניין אותי האדום הכהה כי אין לי כזה באוסף


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה