Translate

יום שבת, 15 באוקטובר 2011

הו ברצלונה ברצלונה

ב2009 היינו בברצלונה היה כל כך כייף



ליד המלון:
כן זו אני

מהמלון:

בתוך המלון:
אני קצת מתגעגעת

פארק גוואל:
המבנים האלה קצת הזכירו לי את עמי ותמי




בית הרמב"ן והכנסייה


אוהבת את התמונה הזו


ציור בכנסייה שעשה לי צמרמורת אבל אני אוהבת אותו

לה גרדייה פמילייה איזה מבנה מהמם כולו עשוי מפסלים:




פרסומת ליד של פיצה שהצחיקה אותי:


המוזיאון של דאלי:

מחוץ למוזיאון



ממול למוזיאון כנראה שאבו קצת מהרעיון


דאלי דאג שלא יפספסו את המוזיאון:P

פסל שיצר אישה עומדת על מכונית יש בצד מקום למטבע
האישה שרה ומים נכנסיים למכונית ויש גם אישה בתוןך המכונית שכביכול טובעת



תמונות מתוך המוזיאון פורטרטים של עצמו של אישתו פסלים וציורים
 אסור לצלם עם פלאש בתוך המוזיאון
אחד מהציורים האהובים עליי












 מספר רהיטים שהונחו בצורה שנוכל לראות פנים





ולקינוח ביקור בגן חיות












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה