Translate

יום ראשון, 31 ביולי 2016

רייקי חודש יולי

הרבה זמן לא כתבתי בבלוג
הייתי עסוקה מאוד החלקתי את השיער בהחלקת קרטין לקח פעמיים עד שתפס ועברתי לשמפו ומסכה ללא מלחים
עוד שבועיים טסה ליוון אז הייתי צריכה לשמור על בדוגמיות
אז לא יצא לי לסיים כל כך הרבה מוצרים
ריבועי כותנה לניקוי הפנים של סקין פוד עדינים ונעימים על עור הפנים
2-3 צבע לשיער של גרנייה מספר 4
4-5)מסכות לשיער של גרנייר
6-7)סקין 79 אוריינטל בייבי גולד השתמשתי כפריימר
8)מישה קונטור אסנס לא שמתי לב להבדל
9)סלים פאטץ עשר בשקית מסיימת אחד כל חודש עוזר לטשטש קצת סימני מתיחה
10)וולה מגבון להסרת צבע
11)אטיוד האוס מדבקת סנטר לא אפקטיבית כמו מסכת אף
12)מסקרה omg של מיסלין הזמנתי מאייבי וקיבלתי אותה כמעט יבשה
מים חמים לא עזרו
13)הוליקה הוליקה מסכת יין לבן מעולה לתקופות יבשות ולא ללחוץ
מחליקה ונעימה
14)רבלון יוניקוון  מסכה ששמים על שיער יבש  הרייח נפלא
15)פוד הוליק מסכת מלפפונים מלאה בחומר וקשה לפתיחה

16)ג'וסי קוטור שמפו וקונדישינר 100 מל
הופתעתי הרייח נפלא והשיער נשאר רך

17)שרה שרה סבון ניקוי תפוח - לא התאמצתי אפילו להוציא עוד חומר לעומת האינספרי והסקין פוד המוצר הזה ממש גרוע חיכיתי רק שייגמר שטפתי כמה פעמים את הפנים בכל פעם
פשוט לא עושה כלום

18)סקין פוד קרם חטבהמעניק בטחון עצמי ברייח קפה
רייח בקושי יש לגבי ביטחון עצמי אני בספק
בל בהחלט גרם לי לחייך כל פעם שהשתמשתי וקראתי אז אולי כןתרם...
חביב מלחח

19)סבון קרם לתינוק ולאמא ברייח קמומיל ולוונדר
100 מל
הקרם הזה היה מעולה סופר עדין ורך
בכל זאת מתאים גם לעור התינוק

אהבתי למרוח לפני השינה
בהחלט אחפש אותו אולי בתור סבון רחצה

ואלו כל המוצרים שיצא לי לסיים
דוגמיות בקושי נשארו לי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה