Translate

יום שישי, 26 בדצמבר 2014

memebox special #68 hair salon

אייך הזמן עובר בקושי היה לי זמן להעלות פוסטים
דווקא קניתי כמה דברים שאצלם עוד השבוע.

קופסאות השיער הן אחת הקופסאות האהובות עליי ביותר

קצת מיחזרו בזו אבל לא נורא.
כמות נכבדת של מוצרים:
*2 דוגמיות13 מל לברק וחוזק השיער מוסיפים מים ביחס 1:1 עד שהמרקם הופך לקרמי מסירים מה שיער לאחר20 דק.


שמפו ללא שטיפה מעסים 3-5 לחיצות ומייבשים במגבת

*טיפול ללחות ברק ונגד קצוות מפוצלים ברייל הדרים מדהים שילוב שמזכיר לי פומלה ולימון

*שמן שיער מורחים על שייר שיובש במגבת מכיל אומגה 6ו9 ויטמיניםae
*שמפו אצטקי שכבר קיבלתי בגודל מלא בקופסא אחרת אבל לא יצא לי לנסות

*טיפול נגד נשירת שיער מוצר עם רייח נוראי אבל אחד האהובים עליי בתור אחת עם נשירה נוראית אני יכולה לומר חד משמעית שהמוצר עובד והנשירה פחתה בהרבה

קופסא חביבה ביותר

הייתי שמחה לעוד מזרק לחות
או מסכה חד פעמית עם כובע
בקיצור עוד קופסא כמו רפונזל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה