Translate

יום שבת, 14 בפברואר 2015

עוד החלפות קוריאניות

ביצעתי כמה החלפות הפתעה בקבוצה בפייסבוק וקיבלתי המון אוצרות
חלק מהמוצרים הכרתי לפני וחלק לא

ביבי קרים של סקין79
מאוד קשה לי למצוא ביבי קרים כי רובם מבהירים או מאוד כבדים
עוד לא ניסיתי את זה.
טוני מולי שלוש שלבים להוצאת שחורים
הראייה על תות השתנתה לי
כשהמזג אוויר יתחמם אשמח לנסות אותו.
מי טפיחה מאוהבת במוצר הזה כל יום עושה שטיפה עם מוצר אחר אחד ממצק אחד מבהיר אחד מלחח 
שמן ארגן לשיער של סאקרה מריח מעולה
קרם לחות קקאו קראתי ביקורות טובות עליו
סקין פוד מסכת סוכר שחור
אטיוד האוס סבון סודה ענקי 300 מל!!!
לא יצא לי לראות גודל כזה
למלא דוגמיות לחות ביבי סיסי מסיר ביבי

קרם לחות עוקץ דבורה
פדים ללחות
ג'ל אמבט ברייח מטריף של חלב מגיע עם רשת ששמים בפנים את הג' לי ו אותו מכניסים למים למוסס את הג' לי
טיפול נקודתי בפצעונים
קרם ידיים ורדים הרייח נפלא
דוגמיות למיצוק
והמון ממתקים


כייף!!!!
יש עוד שלוש הזמנות מטסטר קוריאה בדרך

עכשיו אוכל לעשות הפסקת קניות קטנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה