Translate

יום שלישי, 28 באפריל 2015

מה אפשר לקנות בחנות יד שניה ב50 שקלים

יש לי חנות ליד הבית בשם אהבה בשניה שגל ההכנסות שלה הולכים לתרומה מגיעים לשם גם עודפים מחנויות כמו טי אן טי ותמנון
יש גם בגדים שאנשים תורמים בגדים משומשים מתחילים משקל עד 30 ויש גם מבצעים.
בגדים חדשים מתחילים מעשר ויכולים להגיע עד שבעים שקלים.
אפשר למצוא מותגים יד שניה כמו זארה דיזל ועוד...
כל כמה שבועות אני מרוקנת את הארון מבגדים שכנראה לא אלבש יותר ומרעננת החדשים
אני מחפשת בגדים שנעים בין בייסיק לאלגנט וכאן אני יכולה גם להעז ו לקנות בגדים שכנראה לא הייתי קונה בחוץ.
הנה מה שקניתי היום:


הארנק חדש ועלה 8₪

השמלה עלתה 10₪.












כל אלו עלו חמש ב20
הסריג האוף וויט  של forever21
הגופיה הקצרה עם החרוזים של טופשופ אמצא אייך ללבוש אותה
המכופתרת האדומה של סטודיו פאשה מאחור היא ארוכה יותר
בחולצת סאטן עם המוטיבים היפנים של קריזי ליין
מחכה כבר לשלב את הגופיות עם הפסים הזוהרים המלתחה
קדימה לארון...
מלתחה שלמה במחיר של פריט בודד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה