Translate

יום חמישי, 7 במאי 2015

הזמנה מ קוריאה דיפארט

אל דאגה קיבלתי היום גם הזמנה מטסטר קוריאה.
היו מבצעים נפלאים כל המוצרים של אליזה ווקה הסבון ניקוי/ מסכה שלי כמעט נגמרה ו הייתי חייבת חדשה
עלו כאן בסביבות ה30 ליחידה ו הייתי חייבת גם להוסיף אוכל.


המשלוח מגיע יפה ומוגן בתוך פצפצים
הם הוסיפו מתנה את המסכה החד פעמית חבל שלא מוסיפים  מכתב עם תכולת הקופסא וחבל שילמדו מinnesfree

אז מה קניתי:
מסכת חימר חזיר
וסבון ניקוי חזיר לתמצית עכבישים של אליזה וקה

מסכה חד פעמית גינסינג אדום של דרמל
קרם ידיים הנדרלה של y.e.t  ברייל בלו בריי היו עוד נסיכות בריחות אחרים

ג'ל חיטוי של נטור רפובליקה פריחת דובדבן

עוגיות שוקולד הטעם כמו של עוגה מלוחה שבפנים יש שוקולד צריך להתרגל

מקלות שקדים היה מבצע 1+1 קניתי 4
ופלי שוקולד הכי טעימים בעולם שתמיד אני מזמינה מטסטר קוריאה

וחטיף בטעם עוף מתובל..מעניין..

המשלוח יצא קצת יקר בערך60₪ אם אני לא טועה

אולי אבצע עוד הזמנה בעיקר בגלל שיש להם מגוון מוצרי אוכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה