Translate

יום שני, 30 בנובמבר 2015

רייקי חודש נובמבר

אין לי מושג אייך החודש נעלם ככה
כל כך רציתי לסיים מוצרים ולא הספקתי
הנה מה שהצלחתי לסיים החודש:

2 חבילות פטצים להרזיה לא מרזה אבל מוריד קצת סימנים של אחרי הריון

3)מזרק silk scarf etude houseלשימוש אחרי החפיפה לא ראיתי הבדל הרייח טוב

4)צבע שיער של גרנייה מאסט כל חודש

5)קרם מחליק של דה פייסשופ מגיע ב2 קופסאות בפעם הראשונה שניסיתי את המוצר הזה הוא עבד עכשיו כבר לא
השיער פחות מתולתל אבל לא שטוח

6) חומצה הלורנית של איצויס משתמשת בה על הפנים הגוף והשיער מאסט יש לי עוד 2 בגיבוי

7) מדבקת אף של פיורדרם

8)גלוס בצורת ארנק

9)דוגמית בושם פורבידן אפייר של אנה סוי לא אהבתי בכלל

10+11) דוגמית שמפו וקונדישנר במבל במבל הרייח נפלא

12)דוגמית מסכת לילה של טו קול פור סקול פרש גור אין לי דיעה עדיין יש לי עוד דוגמיות

13) אינספרי דוגמית מיץ תפוחים סבון ניקוי אהוב במיוחד

14) +15) 2 דוגמיות של מסכת הזהב של טוני מולי אוהבתת

16)דוגמית מסכת שיער של נייטצר רפובליק ארגן נחמדה ועם כמות יפה

17) אמפולת שיער ללילה של לדור הספיקה לשלוש פעמים נחמדה

18)דוגמית לחות I'm real Tony molyקרם עדין ונעים יש לי את המוצר בגודל מלא

19) שרה שרה סרום דוגמית מעולה
20)דוגמית סקין פוד גרייפ סל טונר רייח טוב

21) סקין פוד אלומיישן חביב
22) מסכת יוגורט אפרסק של אטיוד האוס מעולה

23) פרו יו קוסמטיקה מיסט שהוא לחות

24) בושם של אסנס like a walk in a summer rain רייח קריר ומעולה

מבטיחה חודש הבא להכפיל את כמות הקיימים
מה סיימתם החודש?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה