Translate

יום שני, 8 בפברואר 2016

קופסאת את v.I.p מהדורת פברואר 2016

החלוקה התחילה משבוע שעבר ואני קיבלתי היום
שמתי לב מחודש שעבר שבו התחלתי את המינוי שיש 2 פריטים מתחלפים( זאת אומרת בדוגמא או במידה)
הנה מה שקיבלתי:


החבילה כוללת 11 פריטים בשווי של מעל 700₪!!!
המוצר הראשון שנמצא בכל קופסא הוא גליון את
( בטלתי את המינוי לעיתון בגלל שהוא קיים בקופסא)

המוצר השני שקיבלתי היו 3 כדורי שוקולד מבית לינדט .לא צולם כי הילדים לקחו אותם

מוצר שלישי:
גוזיה aerie של אמריקאן איגל ביאסה אותי העובדה שאין לו כתפיות וגם קיבלתי מידת סמול .זה לא יעלה עליי
אבל הסתדרתי עם חברה לעבודה ההחלפה לצבע אחר ומידה גדולה יותר

מוצר רביעי:
מחברת ויומן של דורנת היומן מתוק עם הדפס חמוד ומלא איורים מתוקים בפנים
המחברת בגודל שכייף לשים בתיק ויש לה כיס להכניס את היומן או את רשימת הקניות

5)סרום לכפות רגליים של שול
הסרום ברייח וניל ולא מנטה כמו שאני רגילה מכל דבר שנוגע לכפות רגליים

6)קרליין מסקרה יש לי כל כך הרבה מסקרות עד שאגיע אליה ....
7)איילנר של סופט טאץ אני זוכרת שהשתמשתי בצעירותי והייתי אלרגית אליו מפחדת לנסות

8)מירקל קרם יום אנטי אייג'ינג גרנייה

9)שמפו קרטיין של אלין ביאנקו300 מל גודל מכובד
מוצר יוקרתי מחכה לסיים את השמפו הנוכחי ולהגיע אליו.אני זוכרת שאהבתי את המסכה רייח טאלק עדין

10)שמן גוף ללין ברייח ענבים וניל עם הדפס מתוק של קיטי

11)תרחיץ פנים אשכולית אדומה של ניטרוגינה אל אני לא טועה סיימתי בעבר תרחיץ פנים כזה של גרנייה.הרייח מזכיר לי מחטא ידיים

צורפו כרטיסי הנחות:
75₪ הנחה חד פעמית באתר דורנת בקניה מעל 150

25% בקניית חזיה של aerie
ו50% הנחה על מוצר בללין שזה מוזר כי עכשיו ללין רצים במבצע:
קני תיק ב20₪ וכל מה שתכניסי בפנים ב50%

בסופו של דבר מרוצה
במיוחד מ:
אוכל בקופסא תמיד כייף לקבל
הג'ל רחצה
השמפו
פינוקי אמבטיה תמיד קונים אותי
ג'ל ניקוי וקרם לחות בהחלט צוות נחמד

מה הייתי מצפה בקופסא הבאה:

נהנתי מאוד מהקופסא הקודמת שבה היו גרביון טייץ וצעיף הפעם אשמח לשרשרת
מסכת פנים זה תמיד נחמד גם בדוגמית
גרבי ברך מגניבות ומחממות
נר רייחני
אבל הכי אוהבת הפתעות....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה