Translate

יום רביעי, 29 ביוני 2016

רייקי חודש יוני

החודש הייתי מאוד עסוקה בסידורים בבית
באוגוסט אני טסה לשבוע ליוון אז גם הייתי עסוקה במה לקנות לשם ומה לקנות משם

הייתי בטוחה שהחודש לא אסיים הרבה
גם לא נשארו לי הרבה דוגמיות אבל הפתעתי את עצמי
הנה הרייקים:
1-2) שני צבעי שיער של גרנייה
3+4) שמפו ומסכה של וולה מסדרת ברילאנס הרייח משגע מזכיר חמוציות בהחלט אהבתי אותן
5) דוגמית מסכה של וולה נחמדה קרמית מעניקה לשיער רכות

משמאל;
שופרסל רחצה פפאיה ומלון 750 מל רייח נהדר מרקם מקציף ומלחח עלה כ11₪ קניתי עוד אחד

7)מלח אמבטיה שקיבלתי ההחלפה
8) בליס פאט גירל סקראב
קצת מעליב לקנות מוצר בשם כזה אבל שמעתי עליו דברים טובים אני רכשתי אותו במבצע באתר סטרוברי
הרייח רע של ג'ינגר עם רייח עץ חזק וסוכר ולימון  המרקם גס ושורט
בקיצר לא
9)-417 שמן רחצה
בהתחלה חשבתי שיהיה מוזר להשתמש בשמן רחצה כי במילא חם
גם הרייח שלו לא משהו
אבל אחרי הרחצה והייבוש וואו העור רך ונעים הרבה יותר מאחרי שימוש בכל קרם אחר

10)איווס רושר ג'ל רחצה לימון ירוק ממקסיקו200 מל
רייח של ליים עדין מאוד בשילוב עלים ירוקים פרשי ונחמד אבל לא וואו
11)דאב תחליב רחצה עם גרגירי סקראב
זה עושה אותו לסקראב לא?
ברייח אשכולית ולמון גרס 500 מל
רייח מושלם
התחלתי להשתמש במשזפים וחייבת סקראב זה בהחלט אחד האהובים עליי
אבל לדעתי פלמוליב הקוקוס הוא מספר אחת

12) מוצר שפספסתי במוצרי שיער רבלון יוניק וואן מסכה ללא שטיפה גורמת לשיער להבריק
והרייח נפלא

13) סלים פאטצ' לא באמת עוזרים לרדת אבל שמתי לב להבדל בפס בבטן אז נחמד
14)סבון קרם גוף במיסט לוונדר תפוח קודם כל שאפו על המצאה גאונית במיוחד בקיץ
15)בת אנד בודי קוקונט ליים בריז בודי מיסט קליל ונחמד
לאחרונה גיליתי שאני לא חסידת מיסטים ואני מעדיפה רק מיסט לחות לפנים או מיסט לשיער
16)ממור סנואו בלוסום קרם ידיים 50 גרם קרם ידיים על בסיס מים בלי רייח עם מרקם טיפות אחרי המריחה בקיצר כלום של כלום ויוםי שנגמר
17)a-trueקרם הגנה על בסיס תה שחור 10 גרם גודל מדויק לתיק
חביב
18)קלמיה גרביים חד פעמיות עם חומר שמקלף את העור למשך שבועיים .מבעס שבועיים להסתיר את הרגליים
העור התקלף אבל לא מספיק במקומות שציפיתי


19) סקין פוד בלק שוגר מאסק לשטיפה
נוראית רייח חזק גסה ולא נעימה מזכירה לי את סקראב הגוף של בליס
אולי טובה רק לאיזור האף
20) סקין פוד מסכת אורז לשטיפה מדהימה נהדרת רייח נעים מחליקה את העור גורמת לו לזהור.מאוהבת
אין לי מושג אייך שתי מסכות על אותו בסיס של אותה חברה יכולות להיות כל כך שונות
21)בלית מי טפיחה ללחות מוהלים חצי פקק במים שומני על הפנים וכבד .שמחה שנגמר היה אצלי נצח

22)מישה אסנס קונטורינג אין לי מושג אייך סרום אמור לחטב אבל המוצר עניין אותי דיי נחמד העור זוהר
23-24)מידנייט מסכת שינה במרקם כמו פריימר מחליקה את העור
טובה לימים יבשים
25-27) מסכות לילה חד פעמי של מישה על בסיס
פריחת הדובדבן רייח נפלא
לא אהבתי שהמסכה דקה ורטובה מידי וקשה
לפתוח אותה וגם קשה לייצב על הפנים

28) צמר גפן של לייף
29)אטיוד האוס מנקה מברשות מחבבת אותו הבקבוק קטן וחביב
30)הארד קנדי ניוד בי'ץ סרום מנפח לא עקצץ אהבתי את המראה על השפתיים לא ניפח כל כך
רק שהמברשת התחילה לשרוט אותי

31)ליידי קין לונג רנד פרם מסקרה בצבע שחור המסקרה נראיית כמו כדור קוצני
אהבתי להשתמש בה הריסים התחתונים או לחזק את הסוף הריסים העליונים
32)רימל גלוס ללא שם הצבע נחמד אבל דביק בטירוף
לא יכלתי יותר
33)לומי של לוריאל להארה
תכלס הוא כמו שילוב של היילטר וקונסילר לא רע

34-35) אטיוד האוס אירועים דרופס שמים אותם האיילנר בפינת העין אהבתי מאוד עד עכשיו משתמשת בצלליות בהירות ליצור את המראה
הקטע שהמברשת מתייבשת דיי מהר וחבל

36)ניוד ביי נייטצר הקונסילר צורף בקופסאת לוק פנטסטיק לא היה נוח תמיד יצא יותר מידי חומר המרקם דליל מידי

עוד זרקתי סכין גילוח פינצטה וגוזז ציפורניים

האמת שמאוד מרוצה סיימתי מוצר מכל קטגוריה
וגם הספקתי לסיים קרם גוף וקרם ידיים
שמפו ומסכה
מקווה שחודש הבא אצליח לסיים עוד מוצר פנים בגודל מלא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה