Translate

יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

ספירת מלאי- מוצרי פנים

ג'לי ניקוי:

לוריאל פרפקט קלין עם המברשת מקרצף היטב ומנקה מצוין

גרנייר פיור אקטיב פרות אקטיב  רייח מעולה

איווס רושר ג' ל ניקוי עדין
סבמד תרחיץ לגוף ולפנים מעולה לעונות מעבר


סימפל ללא רייח עדין מאוד

גרנייר אקספוברשר המברשת מוזרה בעיני קצת קשיחה ולא מגיעה לכל מקום הלוריאל לוקח בגדול

סקראב:

לוריאל  טריפל אקטיב ג'ל גרגירים לניקוי עמוק

Caudalie לעור רגיש

גרנייר פיור אקטיב פרות אנרג' י עוד לא יצא לי להשתמש

איווס רושר סקראב אפרסק לכל סוגי העור רצוי להשתמש על פנים מאוד רטובות כי הגרגירים קצת שורטים

מי פנים ומנקי איפור:


לוריאל פיורזון מכווץ נקבוביות מבלי לייבש את העור

איווס רושר לא השתמשתי עדיין

גרנייר לעור עדין עושה את העבודה

סימפל עוד לא השתמשתי

גרנייר מסיר איפור אחד האהובים עליי

מגבונים של גרנייה עם תמצית ענבים

סימפל עם ויטמינים
לחות:



קרם לחות ללילה של מרסל כבד מאוד

קרם לחות למניעת ברק שומני
לחות של סימפל עוד לא השתמשתי

מסכות:
 איווס רושר פיור סיסטם דוגמיות של מסכה המנקה עמוק מכילה אלוורה

איווס רושר פיור סלושן מסכה של חמש דקות מעניקה לחות


אהבה מסכה של חמש דקות או כל הלילה אני משתמשת בה פעם בשבוע לכל הלילה

פרימן מסכת שוקולד ותותים נפלאה והרייח מדהים שוקולד לבן ותותים צריל להזהר שלא תישאר יותר מידי זמן על הפנים כי היא מייבשת

מסכת לחות של ארד ים המלח מצוינת


סרומים ואחרים:


לנקום ג'נפיק פעם שלישית שאני משתמשת לא יכולה לציין שינוי משמעותי

אוולוג' י סרום  אמור לעזור לעור להראות בגוון אחיד עדיין לא ניסיתי

איווס רושר אליקסר שמים לפני ניקוי הפנים אוהבת אותו מאוד נותן לחות ועוזר לחומרים הפעילים של המוצרים לפעול טוב יותר

נוקס כמו האיווס משתמשים בו לפני ניקוי הפנים הוא פחות פעיל ולרוב הוא אצלי בתיק ואני מורחת אותו בדרך הביתה בערבים

תגובה 1:

  1. מדהים שיש מוצר כזה איכותי ללא ריח!
    אחד הקשיים שלי זה שיש ריח שנלווה ואני תמיד סובלת ממנו..
    מעדיפה משהו נקי וחלק וזה נראה בדיוק כמו המוצר בשבילי.
    תודה על המענה המדהים, הצורך שלי היה במקום!

    השבמחק