Translate

יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

הגלוסי האחרון שלי

אחרי שהייתי מנויה מהקופסא השנייה של גלוסי החלטתי לבטל ממספר סיבות
1) רוב הזמן קבלתי מוצרים שלא התאימו לגילי אפילו פעם קיבלתי בחבילה 3 מוצרים כמעט זהים ולעור בוגר. 2) המון פעמים החבילה הגיעה באיחור אחרי שכולן כבר מיצו את הספוילרים
3) לעיתים רק מוצר או שניים היו שימושיים לי
4) למרות שבקשתי שיבואו בשעות הערב ויתקשרו הרבה פעמים חזרתי מהעבודה והיה פתק על הדלת

אז נמאס לי והחלטתי לקחת את השליטה לידיים ולקנות באתרים ובמקומות אחרים שבהם יש לי שליטה מתי החבילה תגיע אליי

היה כייף לקבל את החבילה האחרונה היא כמו צ'ופר על כל החבילות הקודמות
סוף סוף כל הפריטים שימושים
הצבעים יפים (מסקרה שקיבלתי כבר בעבר אבל לא מתנגדת ) סוף סוף מסקרה בצבע הגיוני ולא כחול אלקטריק

גלוס טבעי ולא גוון חום לא מוגדר
לק בגוון שאני אוהבת ולא עודפים שלא נמכרו
בושם מבוקש
וקרמי לחות בגודל כייפי
החבילה הזו פשוט תענוג

ואפילו קיבלתי מזכרת אחרונה השקיק המתוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה