Translate

יום שלישי, 18 בפברואר 2014

המוצרים האהובים עליי החודש

המוצר הראשון הוא מברשת למייקאפ שאני משתמשת בה למעשה כדי למרוח מסכות כך יש גם מריחה אחידה גם פחות בזבוז של החומר וגם העובדה שהמסכה לא נכנסת מתחת לציפורניים.

המוצר השני פלמוליב קוקוס גרגירים לחידוש העור מוצר חדש שהגיע אלינו עכשיו כל קשר לקוקוס מקרי בהחלט
 לי הסבון הזכיר רייח של פודינג וניל ופקאנים וגם המרקם עדין מאוד . תענוג ללא קלוריות.

המוצר השלישי והרביעי שני מסכות אחת מסכת קילוף מחלבון ביצה והשניה מסכת חימר להוצאת שחורים לאף בלבד
אוהבת אותן הן קצת דביקות לכן משתמשת במברשת

המוצר החמישי קרם לעיצוב וחיטוב על בסיס חלב של לאוקיסטן הריח מעולה ורואים תוצאות.

המוצר השישי strivectin- sd קרם לקמטים וסימני מתיחה
אפשר להשתמש בו בכל מקום
אני מעדיפה לשים אותו באיזורי הקפלים בפנים בצידי העין ובצידי השפתיים
ישר מרגישים שהעור מתוח יותר

והמוצר האחרון הכי הפתיע אותי ניסיתי הרבה ביבי קרים ( סבוקלם, מישה , לוריאל ,אטיוד אאוס) וכולם גרמו לי לקילופים בעור הביבי הזה ספציפי כל כך עדין  שבקושי רואים אותו אבל רואים שהעור במראה אחיד יותר וגם הוא מתאים לעור שמן ויש בו 2% חומצה סליצילית שזה אומר שהוא פעיל בזמן שהוא על הפנים יותר מזה ?
בהחלט מתאים לו השם dream pure bb 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה