Translate

יום חמישי, 27 בפברואר 2014

ריקיי החודש

האמת שהחודש לא השתדלתי יותר מידי
אבל עדיין סיימתי דיי הרבה מוצרים
בהכ 30 פריטים

הפריטים ששווה לדבר עליהם
מקלות לניקוי שיניים קניתי במקס סטוק בפחות מחמישה שקלים יש לכל מקל שני צדדים אחד לנקות בין השינים לעומק ואחד להגיע למקומות שאי אפשר בדרך כלל
מה שאני אוהבת שהמקל מפלסטיק ולא גורם לגירויים כמובן שיש לי עוד חבילה

בושם טומי גירל אחד מהאהובים עליי כבר אחד גדול מחכה על השידה

גרנייר מגבונים להסרת איפור - המגבונים הכי טובים שניסיתי . יש לי עוד מגבונים להסרת איפור כשאסיים אותם אקנה שוב את גרנייר.

צבע לשיער של גרנייר מספר 3 חום כהה מאוד
מאז שצבעתי לא הפסקתי לקבל מחמאות. אז אשאר איתו

קלרינס ג'ל גרגירים אוהבת את מוצרי קלרינס אפקטיבים ועם זאת עדינים.

בושם ליידי סנסיישן רייח מעולה מתוק אבל לא מידיי

מולטייוז פודרת מייקאפ של מייקאפ פוראוור מספר 120
הדוגמית הספיקה לפעם והתאימה בדיוק לגוון עורי דיי מזכירה ביבי קרים

וולדה קרם גוף הדרים מעולה

Earth science מסכת שיער זית ואבוקדו  מסכה עם מרקם של קונדישנר דיי כבדה על הראש אבל מרככת את השיער.

Strivectin- sd
קרם לסימני מתיחה וקמטים
אהבתי שהמוצר רב שימושי
בגלל שאני קרובה לאמצע השלושים התחלתי להשתמש בקרמי עיניים וקרמים לקמטים ראשוניים
אני משתמשת במוצר באזורי הבעה ( צידי הפה , רקות, בין הגבות)
העור נמתח מיידית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה