Translate

יום ראשון, 29 ביוני 2014

ריקיי החודש

בהתחלה הייתה לי הרבה מוטיבציה לא רציתי שהחודש ייגמר והשתמשתי בהמון מוצרים
בשבוע האחרון ראיתי כמה שהשקית התמלאה והחלטתי להאט קצת חח
סהכ סיימתי 104 מוצרים
את רובם סקרתי בפוסטים קודמים


צילמתי לפי קטגוריות
מוצרי עור:
רק שלשום סיימתי את  הלוריאל perfect cleanמקציף קל ומנקה נהדר בזכות המברשת שלו שבה אמשיך להשתמש  עם מוצרים אחרים

הכי עצוב לי שנגמר:
האליקסר של איווס רושר סרום נהדר לא שומני מידי ומשאיר את העור רענן

נוקס ג' ל ניקוי  לפנים ולעינים רייח נפלא כל המוצרים שניסיתי נהדרים

מוצר שהפתיע אותי : סרום הרימונים של וולדה  רייח נפלא סרום קליל שנספג היטב ומרגיע את העור
בהחלט שוקלת לקנות



מוצרי שיער:
המוצרים האהובים עליי הם  גון פרידה פריז איז  דיילי מירקל וצבע לשיער של גרנייה מס 3
עצוב לי שהגון פרידה נגמר
סיימתי דיי הרבה מוצרים של גון פרידה בחודשים האחרונים כנראה שהגיע הזמן לחדש את המלאי מפיל יוניק
וגם לקנות עוד צבעי שיער בפארם


מוצרי גוף:
בהחלט חודש פורה לג' לי חיטוי הם היו מפוזרים בכל הבית כל שבוע שמתי אחד אחר בתיק

המוצרים האהובים עליי:
דוגמיות של לואר
סרום גוף של וישי
ריטואלס קרם ידיים וגוף honey touch
קראבטריי אנד אוולין לילי ואבוקדו קרמי. ידיים
וקאודלי גל רחצה

עצוב לי שנגמר:
הקאדלי
הקרמי ידיים של קארבטריי וריטואלס ( פיל יוניק כבר כתבתי? )



מוצרי איפור והשאר:

וגם בושם אחד שפספסתי בתמונה קודם
החודש הצלחתי לסיים דיי הרבה מוצרי איפור

המוצר שהכי איכזב אותי היה מסיר הלק המסתובב של לייף אחרי כל סיבוב נשארו לי על האצבעות פרורים שחורים מהספוגית

והנה כולם ביחד

כל כך כייף לזרוק הכל לפח .
היום אארגן את כל המוצרים הבאים בהם ארצה להשתמש

סהכ סיימתי:44 דוגמיות ומוצרים חד פעמיים
28 מוצרים מוקטנים עד 29 ml
ו32 מוצרים בגודל מלא


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה