Translate

יום ראשון, 22 ביוני 2014

תקדים לרייקי החודש - מוצרי פנים

החודש סיימתי כל כך הרבה מוצרים שהייתי חייבת לפצל את כל הפריטים לכמה פוסטים
הנה מוצרי הפנים שסיימתי החודש:



2 חבילות פדים קוסמטים אחד של 80 ואחד של 100

מים טרמיים של אוון בגודל 50 מל נחמדים לרענון אבל לא ליותר
Delarom מסכת פנים  גירתה את העור והפכה אותו לאדום
דוגמית של דיור קרם לחות נספג מהר וקליל
דיור לקמטוטים בצידי השפתיים והעינים השתמשתי כקרם עיניים היה דיי כבד

ג' יוונשי סבון ניקוי חלומי היה סביר אני מעדיפה ג' ל על סבון

ג' יוונשי hydra sparkling קרם לחות עם נצנוץ עדין אהבתי קליל וחביב מומלץ

Ren day cream הספיק לשבוע הרייח הזכיר לי טופי תפוז היה כבד אך נהדר 5 מל

ניל יארד סרום כבר סיימתי עוד דוגמית כזו החודש חביב
Miracle worker קרם עיניים של פילוסופי 2 מל הספיק לחודש הזכיר לי וזלין במרקם כבד מאוד ולקח לו נצח להספג למרות זאת הוא היה חביב

Bodography  פריימר למייקאפ הוא במרקם שקוף אבל גרם לי להבריק מתחת למייקאפ למרות הפודרה

עוד מוצר של נוקס קרם ניקוי בעל רייח נפלא של פירות ואגוזים
כל המוצרים של נוקס מריחים נפלא

והמוצר שהכי עצוב לי להפרד ממנו yves rochervelixir 7.9 הסרום הזה פשוט מושלם קליל נספג טוב ומשאיר את העור רך  ונעים למשך ימים  מגיע בבקבוק זכוכית


14 פריטים
סהכ

סיימתי 77 מוצרים החודש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה