Translate

יום רביעי, 23 ביולי 2014

רייקי חודש יולי

החודש לא השתדלתי במיוחד לאור המצב לא היה לי הרבה זמן.
הנה המוצרים שסיימתי:
ובקטגוריות:
שיער:
קונדישנר מסכות ושמפו
מוצרים ששווה לדבר עליהם:
Syoss shine boost shampoo הרייח מעולה והשיער רך ומלא בלחות

Motions hydrate my curls pudding
כן כן פודינג
לפחות המרקם מרגיש כזה חומר הזנה לאחר החפיפה ללא שטיפה
המרקם דיי כבד ומחזיק את השיער
כמות של 44.3 מל הספיקה לפחות לחמישה שימושים

שמפו ברונט של גון פרידה מעולה כרגיל ברייח  במרקם ובתוצאה הסופית

סהכ 12 פריטים

בקטגוריית הגוף:
קרם גוף של loire 90 מל רייח מעולה יש לי עוד ספיירים
שבע דוגמיות קרמי ידיים של לואר ברייחות שונים אני אוהבת את כולם ודוגמית בושם

דאורדורנט קרם של גרנייה ברייח פרוטי פלוואר הדאורדורנט הכי טוב שניסיתי גם ברייח גם במרקם וגם בעמידות
יש לי עוד כאלו בריחות אחרים

מחטאי יידים של bbw ברייח לוונדר וונילה שוגר
תמיד נחמד שיהיה

דוגמית קרם גוף קמדיס  מעולה למרפקים ברכיים כף הרגל

קרם גוף קאודלי 7 מל רייח מעולה מרקם כבד שמחליק את העור

אורגניס סקראב לגוף ברייח גינגר 50 מל מעולה עדין ומחליק
האורגניס קצת יקר קניתי עוד סקראב גינגר של the healing garden

דוגמית בושם 4 מל של איווס רושר moment de bonher רייח שמזכיר יער וירוק

דוגמית בושם של אלי סאב אחד הבשמים הטובים

ארומה טוניק לגוף של לנקום 10 מל
לקח לי שלושה ימים לסיים את הבקבוק
הכמות בהחלט מספיקה לכמה שימושים
הרייח שונה מרוב השמנים שאני מכירה
הוא עדין יותר גם במרקם

סהכ סיימתי 18 מוצרי גוף

קטגוריית עור הפנים:
פדים להסרת איפור
מסכות חד פעמיות
מדבקות אף של מישה אחת הגרועות שניסיתי
מסכה לשפתיים של choosy עם חלב לא שמתי לב לשינוי משמעותי

מסכה וסקראב של איווס רושר
אטיוד האוס פודרה אפויה הייתה גסה ולא נעימה על העור

מוצרים שאהבתי:
Aveeno daily cleansing pads
פדים שבאים בקופסא וכבר מוכנים עם נוזל הניקוי יש להם צד רך וצד מקרצף
סהכ כ30 בקופסא

מוצר כייפי רענן רק חבל שהוא כבד ותופס הרבה מקום

לוריאל מי פנים פיור זון 200 מל
לוקח לי נצח לסיים מי פנים
אלו כוללים חומצה סליצילית  שמטהרת ועוזרת לכיווץ הנקבוביות

דוגמית קרם עינים של דיור multi perfection 6 m הספיקה לשבועיים שימוש נהדרת עדינה וחודרת לעור

ניירות סופחי שומן 50 במארז

קרם לחות איווס רושר סבום קרם לחות גל עדינה ונהדרת

מסכות לילה חד פעמיות שמעניקות לחות דבש עץ התה ולחות

סהכ סיימתי 25 מוצרי עור


איפור והשאר:


מסיר איפור  של גרנייה 150 מלמל
אחד העדינים
לפעמים אני מעדיפה מגבונים ולרוב גרנייה

פלטה חד פעמית של סטילה in the gardenמכילה 10 צלליות חד פעמיות לכמה שימושים
מסקרה שקופה של אמה שימשה גם לגבות וגם להצמדת שיער סורר

מסקרה שחורה של בורזואה  ווליום גלאמור אולטה בלאק
מסקרה מעבה
לא מומלץ למי שלא אוהבת רייח במסקרהבמסקרה

סהכ ארבע מוצרי איפור

סהכ סיימתי 59 פריטים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה