Translate

יום שני, 28 ביולי 2014

memebox special#11 cacao

החבילה עמוסה והרוב התלהבו
אני הכרתי כבר כמה מוצרים
הנה הסקירה
מאכזבת העובדה שהמוצרים חוזרים על עצמם
ולא אני לא מדברת על מסכת הקקאו שקיבלתי באחת מהקופסאות האחרונות( שדרך אגב היא לא רעה בכלל אומנם מבהירה אך מנקה היטב ובאמת יש לה טעם של קקאו טעמתי בטעות נשבעת)

אני מדברת על הסקרב לשפתיים של choosy pure smile   שוקו לאטה. שכבר קיבלתי עם מרכיבי חלב קמומיל בקופסאת חלב

ועל העובדה שדוחפים סבון מוצק כמעט לכל קופסא
הקופסא הרביעית כבר שאני מקבלת עם סבון מוצק לפנים הפעם סבון קסם קרמי קוקוס וקקאו
אמור לחדור לנקבוביות ולנקות ביסודיות

הסבון היחידי שניסיתי היה בקופסאת הדגנים אבל אני לא חסידת מוצקים

המוצר הבא גל רחצה של אטיוד האוס שוקו
 השתמשתי בעבר בדוגמית הרייח כל כך כבד שגורם לבחילה
יכול לעזור לדיאטה כי ממש לא בא מתוק אחרי שמריחים את הנ"ל

נשארנו עם 2 מוצרים שפשוט אי אפשר לומר להם לא
מסכה חד פעמית שוקולד חלב של pure smile

ומדבקות אף של purederm choco cacao

מקווה שבעתיד תהיה קופסאת קפה

פינקתי את עצמי בעוד מוצרים קוריאנים הפעם מאיביי בקרוב הפוסט

תגובה 1:

  1. אחרי שעיינתי בסבון קסם הבנתי שלמעשה זו תערובת שנראת קשה אך נמסה על הידים כמו גל ניקוי רגיל מעניין ושווה נסיון

    השבמחק