Translate

יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

דואר לסוף שבוע

הפוסטים האהובים עליי
הרבה קניות והחלפה אחת.
סיימתי הרבה מוצרים חודש שעבר אז הרשתי לעצמי להתפנק

נתחיל מהקניות הקטנות:
שמפו ברייח יסמין אני מריחה גם תפוח
נחמד לנסות שמפו שאין בארץ.


תחליב של כרסטינה אגלירה לא כל כך התחברתי לרייח.
המוכרת הוסיפה לי מגבון לפלאפון.


כשראיתי את המחיר של אלו קפצתי ישר
חברת befine היא חברה מארה"ב ראיתי בהרבה בלוגים שמצוין כי הם יקרים ואיכותיים למזלי קניתי אותם בזול לא יכולה לחכות להשתמש( אבל חייבת)
הראשון מנקה עדין שמכיל סוכר מנטה שיבולת שועל ואורז
נשמע מעולה.

השני מסכת חימר מתחממת עם קרדמום ארניקה ורימונים
בלי פארבנים בלי בישום


קניתי מקבוצה בפייס את הבושם של פאריס tease
שהוא מדהים ומתאים לערב והיא צירפה מסכת לחות של אהבה
דוגמית חמאת גוף גויאבה של קורס
תמיד אני שומעת הילולים על החמאות האלו
שמחתי לראות אותה
מגבון להסרת איפור - תמיד שימושי
ביבי של איב סאן לוראן
והיא גם צירפה המון שוקולדים פררו וקינדר
הם במקרר.


החלפתי עם קרן המדהימה מהבלוג peach please!

היא שלחה לי רבעיית צלליות של קרליין mink
לקח לי כמה שניות להבין אייך פותחים את המארז חח
טונר שהיה במימי הוא גם  תמצית גם טונר וגם סרום הכל באחד.
צללית קולור טאטו בגווןpink gold
רציתי את הגוון הזה מזמן
והיא הוסיפה לי מסכת ברוקולי חד פעמית
גל ניקוי של cnp
מוריד קרמי הגנה ביבי ואיפור
החברה מוכרת לי ממוצרי שיער

ובושם לשיער במרקם ג'ל של secret romance בשם lovely השם בהחלט מתאים

סט של שבע מסכות changing magic mask של טוני מולי:
מסכת פנינה שחורה מבהירה
קן ציפור מטהרת
גשם חומצי נותנת לחות
תפוח ירוק נקבוביות
עץ תה נקודתית
רויאל גלי גם מלחחת
יין אדום ממצקת

קניתי גם את מסכת החימר לאף של דה פייס שופ שלי כמעט נגמרה

וקיבלתי דוגמיות מתנה ביבי קרים גל ניקוי ברוקולי ופרימר לנקבוביות מביצים שחורות

הכל מעניין חח
נראה כמה מוצרים אסיים החודש שאוכל להשתמש במשהו 
במה אתם התחדשתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה