Translate

יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

חבילות קוריאניות meme ואיביי

נתחיל עם המימיבוקס special#27 diet box
אני אוהבת את הקופסא מאוד
יצא לי לנסות ג'לי הרזיה בעבר
הנה המוצרים:
1) slim fit sparkling  shot 98g 14 מנות של שבע גרם
אבקה ששופכים למים הזכיר לי זיפ של פעם
רק שזה מבעבע ובטעם תפוז מאוד מזכיר פנטה רק פחות מוגז ופחות מתוק
אהבתי מאוד
אמור לעזור להרזות בשילוב תזונה נכונה ופעילות גופנית
כמו כל דבר אחר בדיאטה חח
בשבילי זה פשוט משקה טעים.

2)purederm miracle body shaping treatment  למעשה פטצ להדבקה   בשני חלקים מורחים את הגל על הפטצ  ואז מצמידים לכל מקום שרוצים זרועות בטן גב מסירים אחרי15-20 דק שתיים כאלה בקופסא.

3) dermahouse lifting shape up hot gel 200 ml  מכיל קפה קפאין תמציות פלפל חריף .
אם יש פלפל חריף זה אומר שישרוף קצת
מורחים במקום שיש בו הרבה שומן ירכיים בטן עדיפות לאחר רחצה להתחיל מכמות קטנה ובהדרגה למרוח יותר.

4) kepaclube frozen body ggong ggong gel  הם כותבים שיש שני סוגי שומן: שומן חום ששומר על חום הגוף ושומן לבן שמפתח תאי שומן הגגונג גגונג שובר את המטרה של השומן הלבן ומונע מהשומן החום לגדול לתחום השומן הלבן
צריכים לשים את הגל בפריזר אבל הוא לא יתקשה ממש
ללחוץ על הטיובה למרוח על זרועות ירכיים וכו'.
למרוח עד ספיגה ואז להניח את הטיובה הקפואה על אותו אזור שמרחנו.

5) sxm value body ampoule 7ml
אמפולת חיטוב תספיק ל3-10 פעמים

6) stc מסאג' רולר למרוח את הליפטינג קרים ולהשתמש במכשיר מעל מזרז את פעילות הדם

7) ferderma egyptian diet soap לעסות בידיים ולמרוח כמו סבון רחצה למשך חמש עשר דקות להסיר במים חמים.

הרייח נהדר מנטה ואני מריחה גם עץ התה
השתמשתי בו לפני כמה דקות והסבון ממש מקרר את היום גם אם לא יעבוד על הרזיה הקירור שלעצמו נפלא בימים החמים

אני נותנת לקופסא הזו ציון 10+ בטוחה שאשתמש בכל המוצרים
בקרוב ביקורות....


הקנייה הקטנה מאיביי:
Innisfree tangerine blossom 30 ml ג'ל רחצה ותמצית לגוף
רייח מדויק של קלמטינות שהייתי קטנה הייתה לנו  חצר מסביב לבית עם עץ קלמנטינות והרייח החזיר אותי בזמן לעץ מלא קלמנטינות ירוקות ברייח נפלא
תענוג.

המוצר השני הוא water bomb sleeping pack של טוני מולי בגודל 100 מל מבחינת המוכר זוהי דוגמית.
כמו שהבנתם זו מסכת לחות שישנים איתה ומסירים בבוקר.
כיוון שיש לי עור שומני שנוטה לסבוריאה חשבתי שתהיה מעולה כשיתחיל להיות קריר לזריקת לחות
המחיר היה מתחת ל30₪ וממש לא רציתי לפספס

אתם כבר מכירים את האהבה שלי למסכות.

יום פורה ומוצלח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה