Translate

יום חמישי, 5 במרץ 2015

דוגמיות לנטוש או לרכוש חלק 2

על כל ההזמנות שצריכות להגיע החודש החלטתי להשתמש ביותר דוגמיות הנה מה שסיימתי בימים האחרונים
אתחיל מהלנטוש זו הקבוצה בצד שמאל
מסכת ידיים של אטיוד מחולקת לכפפות עם קרם ולכפפות ניילון ששמים מעל סביר לא משהו מיוחד לפי זה אני יודעת שלא אתלהב מקרן הידיים מאותה הסדרה

מסכת לחות של בלייאה לא מתייבשת לא אהבתי
פיור סמייל מגבונים דאורדורנט סבירים טוב שיש בתיק
קרם לחות אבוקדו של טוני מולי עשיר לי מידי יהיה טוב לעור יבש
סקין פוד שמפו לא הרגשתי שינוי

לרכוש:
סקין פוד קונדישנר לעומת השמפו בקונדישנר מרגישים לחות רכות והשיער שונה אפילו כשהוא עדיין רטוב
ג'ל רחצה אלוורה של סקין פוד מעולה רייח נעים מקציף רענן נהדר...בהחלט אחפש בגודל מלא.

מוצרים שכבר כתבתי עליהם בעבר
מסכת אף פיורדרם
שטיפת פנים אינספרי
מסכת 3 דקות שוורצקוף
ומי טפיחה בלית

מסכת שינה כפית אטיוד האוס בלובריי
הריח מדהים... חבל שלא חשבו על גודל מלא
הקרם לח ונעים
לא לשכוח לערבב לפני השימוש...

סרום לשיער ארגן של אטיוד מגיע ב2 שלבים מסכה וסרום
החלטתי להשתמש בסרום בנפרד רך נעים מרייח כמו פירות


פצצת אמבט אמיני הייתה בגודל מלא אבל בכל זאת המוצר חד פעמי הרייח נפלא גורם לעור להיות חלק ונעים

סקין פוד סרום קוויאר זהב אהבתי את חלקיקי הזהב בפנים

מסכת יין לבן של הוליקה הוליקה מכורה לרייח
את האדומה לא אהבתי
מלחחת ונעימה

נייטשר רפובליקה וושאווף פייק אננס נפאה הספיקה לשלוש שימושים עוד אחת בדרך

מדבקת סנטר של אטיוד האוס
יש לי נקודות הסנטר מסכות לא עוזרות לי סקראבים עם ספוגים למינהם עושים לי גירוי אז החלטתי ללכת על אלו בהחלט ראיתי שיצא משהו

סה"כ 43 רייקים החודש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה