Translate

יום שלישי, 3 במרץ 2015

דוגמיות לנטוש או לרכוש ,קצת מרייקי החודש

אז נכון שהחודש רק התחיל ו החלטתי שאסיים יותר מוצרים מחודש שעבר אז התחלתי עם דוגמיות.

מה שאני אוהבת בדוגמיות היא העובדה שאני יכולה להתנסות לפני שאני מחליטה עם לרכוש

הפעם כבר הזמנתי את המוצרים שאהבתי בגודל מלא או בדוגמיות

צד שמאל לרכוש צד שני לנטוש


אתחיל מהלנטוש:
טוני מולי active- cell real serum
התקבל מטסטר קוריאה הוא נראה כל כך טוב אך על הפנים היה כבד לי מידי

אטיוד האוס goback קרם לחות בפעם הראשונה שניסיתי דיי חיבבתי אבל בפעם השנייה הרגשתי כי כבד
אולי הקרמים הכבדים יהיו טובים יותר אחרי מסכות מאשר אחרי סרום

The face shop bright cleansing foamחביב אך אני לא מסתדרת עם סבוני פנים מעדיפה ג'ל

הוליקה הוליקה good ceraכמה רציתי לנסות אותו הרייח לא משהו והמרקם כבד אכזב ברמות.

Rodial ליפבאלם נוזלי כבד ווזליני

מאותה חברה סרום נחש לא נספג בעור וכבד

דוגמית ברייח צמחים מצרפת

אסנס לקרקפת של זונסקין בקושי הרגשתי שהוא שם

ו2 דוגמיות sxmממימי שצורפו בחבילת הדיאטה לצמצום שומן בבטן לא עזרו אך מרגישים שהן על בסיס מים


לרכוש ומהר:
טוני מולי :מסכת שינה בננה שכבר רכשתי
Im real תה ירוק קרם לסבום ו נקבוביות שכבר רכשתי קליל ונספג היטב

קרם לחות אקווהפורין כייפי המרקם מזכיר קצף
קניתי 30 מל

Gold24kmask מטריפה רכה לא מתייבשת לא מייבשת אהבתי מאוד..
הנה תמונה שלי איתה
בת אנד בודי וורקס ווינטר קאנדי אפל מחטא ידיים רייח כייפי של תפוח מצופה

דוגמית בושם קלין כותנה חמה הריח בהחלט מזכיר מרכך  כביסה רייח נקי וקליל

מדבקת אף טוסונג יש לי עוד כמה

מסכת קולגן של פיורדרם הרייח נפלא והיא מלחחת
אינספריי green barley powder wash אבקה שהופכת לסבון במגע מים כל כך נעים רך ומרייח נפלא

The face shopשמפו צרי בלוסום הדוגמית מספיקה לכל השיער לעומת הריינס שצריך להשתמש ב2


ושכחתי את דה קי הבושם של גסטין לא אהבתי אותו

סהכ 25 רייקים החודש

התחלה טובה;)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה