Translate

יום רביעי, 9 במרץ 2016

קופסאת אתvip מרץ

לקח לי המון זמן לקבל את החבילה מאז שקיבלתי הודעה ששליח בדרך מיום חמישי ליתר דיוק
מי שתרצה לקרוא אכתוב את הסיפור מתחת לסקירה
לקופסא עשו טררם צילמו את הקופסא עם הדפס פנדורה
כל הבנות חשבו שיהיה צארם
אני האמת לא חובבת צרמים ופנדורה אז לא הזיז לי בכלל
והנה סופסוף קיבלתי את הקופסא שלה חיכיתי מיום חמישי
ברגע שפתחתי את הקופסא  זה מה שראיתי:
המגזין גורמה
שובר הנחה לקפסולות של קפה, קפסולות של קפה וקפה זוגי מתנה הכל של ג'ו
לא שותה קפה בכלל והכי מפתיע אחרי האמרה הזו אין לי בכלל מכונת קפה!!! מפיע נכון?


חולצת שינה לבנה של סאקס באורך טוניקה מידה אחידה עם כתוביות חמודות
לא עפתי שקופה מזכירה לי בי"הח משו הייתי מעדיפה שרשרת או אפילו גרביים במקומה
והכי מפתיעה שהמחיר שלה הוא  248!!!!
היא מגיעה בתוך שקית בד מטריקו.

נעלי אצבע של מרשה בלרינה אהבתי את הצבע
קיבלתי מידה 38 שזה אמור להתאים אבל במקום שיהיה רווח אחרי העקב שלי יש רווח מלפני האצבעות אז אני צריכה להחליף מידה.
אפשר להחליף בחנויות אבל למה הזמנתי את הקופסא שתגיע עד אליי כדי להחליף את התכולה בקניון? לא עדיף פשוט ללכת לקניון ולקנות הכל במידות שלי ובטעם שלי במקום הקופסא?
ואם שולחים נעליים לא עדיף שיהיה שאלון שנוכל למלא עם המידות והכל?
חיכיתי מספיק זמן לקבל את הקופסא לא אבזבז עוד זמן בנסיעה ובהחלפה.



מסכת פנים של ים המלח זה מוצר שמאוד אהבתי בקופסא
על המוצר כתוב שהתכולה 75 מל ועל הגלויה שצורפה כתוב 100 מל זה קצת הפריע לי הקטנה אם כבר מפרסמים מה יש אז שיהיה בהתאם למה שבקופסא לא?

מדבקות לציפורניים של פאניילס כולל קופון באתר
המדבקות דיי חביבות
שוב קטע מוזר בערכה כתוב שנערכה כוללת 18 מדבקות ציפורניים/פצירה ומקלון לסידור הציפורן אז או ש..יש ערכה כזו בדיוק רק לפתירה ולמקלון לסידור הציפורן שגם לה מצורף הדף שמגיע כאן או שחסר משהו בקופסא גם ההוראות לא הכי ברורות לחמם את המדבקות כי החזקת כוס חמה ..למרוח מחזק בין הדבקה אחת לשניה..בקיצר לא מובן.

אחרי הסתכלות בקופסאות של בנות אחרות אכן אמורים להיות פצירה ומקלון
ניסיתי את המדבקות ופשוט מגוחך הייתי צריכה לשים 2 מדבקות על חלק מה ציפורניים ומרגישה כמו ילדה בת חמש
בקיצר מיותר ולא מקצועי

כשרוב הבנות קיבלו את חבילת הארבע לקים בגוונים שונים הייתי בטוחה שזה המוצר היחידי ששולחים אבל קיבלתי משהו אחר פארטי קווין מס 006 לק ניוד ונצנצים עם מברשת
להקים של פופה לא מחזיקים עליי אז בכל מקרה לא דיבר אליי

מבחר קופונים לסאקס למרשה בלרינה הכרטיס זוגי לסדנה של מיכל צפיר
אין לי מילים :-0

משקפי שמש של דיוק אופטיקסhive לא ראיתי דגם כזה מכל מה שראיתי בתמונות של שאר הבנות.
הקייס מדהים ומצורף בד לניקוי המשקפיים באותו הדפס
אהבתי את הדגם מאודדד
הגיע בזמן כי אין משקפי שמש

שובר של 50₪ לרכישת טבעת בפנדורה קופון ו2 שוקולדים קטנים

אם כבר נותנים שובר לא עדיף שיהיה פתוח למה שאנחנו רוצות

אם כבר רוצים לשווק את פנדורה לא עדיף לשלוח קטלוג תכשיטים ואת שהשוקולדים ולא בתור מוצר?

אז בכללי שילמתי 130 על מסכת פנים משקפי שמש ומדבקות ציפורניים.בכל זאת יצא שווה!!!!

דיי מרוצה



אז הנה הסיפור המלא ביום חמישי  קיבלתי מייל בשמונה בבוקר שייצור איתי קשר שליח באותו יום
חיכיתי וחיכיתי הגיע כבר ראשון שלחתי לאת הודעה הם הודיעו שזה קשור להפצה ויבדקו מה קורה

בערב פניתי אליהם שוב ואמרו שההודעה נשלחה כדי ליידע על תחילת ההפצה
אמרתי שזה לא הגיוני וכל פעם שקיבלתי הודעה כזו שליח הגיע באותו יום
ביום שני שוב יצרתי קשר ואמרו שייבדקו מה קורה
ביום שלישי בעשר בבוקר התקשר שליח ותיאם איתי בין השעות 13-16 והוא לא הגיע כבר ממש התעצבנתי ופניתי שוב לאת כתבתי שזה זלזול בזבוז זמן שלי וממש עוגמת נפש ביקשתי פיצוי

הם כתבו שידאגו שמעכשיו והלאה ידאגו שאקבל בכל חודש את החבילה בזמן( זה לא מה שכולם מצפים? זה לא אמור להיות השירות?)

הם כתבו שמנהלת שירות הלקוחות תשלח לי פיצוי
ביקשתי שיידעו אותי מה ומתי

היום בשעה טובה כמו שרואים קיבלתי את החבילה
לגבי הפיצוי עדיין לא עדכנו אותי
מעניין כמה זמן זה ייקח
והאם אבטל את המינוי
המשך יבוא......


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה