Translate

יום ראשון, 3 באפריל 2016

הזמנה מטסטר

באמת שלא היה חסר לי כלום אבל היו מבצעים כאלו טובים שהייתי חייבת.
 מוצר ראשון gold egf premium eye patch
נראה לי מצוין ללחות והזנה
קניתי ב77% הנחה עלה כמעט חמש דולר
מגיע עם כף קטנה להרמת הפטצים
הצבע זהב מנצנץ יפיפה כתוב שצריך לשטוף פנים למרות עם טונר ואז להניח כחצי שעה.

Skin79 פדים עם לחות להסרת איפור מאיזור העינים
מכילים שמן צמחי אבוקדו ושלל ירקות
מכיל כ30 פדים
מוצר אהוב עליי
נמכר בפחות מדולר לחבילה



משמאל לימין גלוסים של מישה pk02
Pp01
Pk03
הבעסה שהמספרים רק על הקופסא ולא על הגלוס עצמו
אהבתי את הגוונים
בגלוס סופר פיגמנטי ומחייב תוחם
אהבתי את האפליקיטור



גם הגלוסים היו בסופר מבצע בפחות מדולר ליחידה ובגלל זה קניתי את גוון pk02 עוד פעמיים
המשלוח של הכל עלה 40₪
וקיבלתי במתנה ארבע דוגמיות שאני אוהבת:
Pink girl jelly base toocool for school
ניסיתי ביום האחרונים דוגמית של המוצר הזה ואני מאוהבת הוא מלא בשימר ורוד ומטשטש בגלל השימר
דוגמית מסכת שינה בננה של טוני מולי יש לי בגודל מלא אבל דוגמית של מסכה זה תמיד טוב

אלומיישן בריי של סקין פוד נייס
ומישה סופר אקווה ניקוי מרענן הרייח שלו לימוני ומרענן אשתמש בדוגמיות עוד השבוע
הייתי שמחה לקבל דוגמיות של מוצרים שלא ניסיתי כלל אבל לא מתלוננת.
יש עוד הזמנה בדרך כי היו עוד מציאות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה