Translate

יום שבת, 30 באפריל 2016

רייקי חודש אפריל שבוע רביעי

הפוסט הבא יהיה של כל רייקי החודש בתמונות לפי נושאים
השבוע התעלתי על עצמי וסיימתי המון:
אלה כל המוצרים שסיימתי השבוע
אמשיך מהמספר שסיימתי
91) פדי כותנה להסרת איפור של אינספרי מכיל 80 חתיכות 100% כותנה נהדר ארכוש שוב
92)סקין79 kick it sideפדים לניקוי עינים ושפתיים מכורה לזה בוודאי שארכוש שוב
93-94) 2 פדים לקירור של פיטר אנד סקין הגב נתפס לי השבוע והם עזרו לי מאוד

95)סלים פטצ מכיל עשרה מדבקות ששמים מתחת לטבור להרזיה
לא באמת מרזה אבל כמו שכתבתי הביקורות קודמות אני רואה שינוי של קמטוטים בצידי הטבור אז משהו קורה

96)מסכת ויטמין של לאש נחמדה לא יותר לוקח זמן לפתוח את המסכה

97)-100) מסכות שיער של גרנייה
101)-103) סקיןפוד בלק שוגר סרום זה למעשה ניקוי מעבירים על הפנים עם צמר גפן

104)מסכת זהב טונימולי אמשיך לרכוש דוגמיות

105)-106)סקין79 אוריינטלי ביבי ביבי מלא בשימר ופשוט נהדר

107) סקין 79 סופר ביבי קרים לא התלהבתי הוא דיי בהיר

108)su:m all risingperfect bebe אז זהו שלא.הוא בהיר מידי וכבד

109)only midnight sleeping crramמאוהבת המסכה הזו הכל התחיל כשקיבלתי דוגמית
הקרם הוא מסכת שינה נהדר מלחח ומריח מעולה

110)סבוקלם סיסי קרים גולדן סאנד המוצר לא עובד עליי גורם לעור שלי להראות כמו אחרי רעידת אדמה יבש ומקולף

111)-112) נייטצר רפובליק סבון ניקוי חילזון סביר
113)טו קול פור סקול פראש גור מסכת לילה שהיא מאסט המרקם שלה ג'לי והיא מחליקה את הפנים ונותנת להם ברק בריא
114)בלי'ת מי טפיחה הילינג גרין טי
115)perioe משחת שיניים מעולה קניתי מטסטר קוריאה רכשתי כבר את הגודל המלא

116)גרנייה צבע מס 4
117)סקין פודמסיר לק ברייח אשכוליות יש לו רייח נהדר הוא מכיל 100 מל ובהחלט ארכוש שוב. יש גם ברייח לוונדר אבל את זה אני אוהבת במיוחד

118)סוויפט מסכת לילה תפוח100 גרם המוצר היה במרקם כמו דבש ברייח של תפוחים סחוטים הוא עזר מאוד בימים שהעור היה יבש אבל לא ארכוש שוב

119)קרם ידיים אפרסק טוני מולי 30 גרם רייח נפלא המרקם קצת כבד יש לי עוד אחד בסטוק

120)סיקרט קי פטיט קולקשיין מס 2 30 גרם
מימי ולא עושה כלום

הייתי חייבת להשתמש בכמה הקרמי ידיים כי האוסף יצא משליטה בקרוב אעשה פוסט על קרמי הידיים שנשארו לי

121)סקין פוד סבון ידיים דובי ברייח תפוח גימיקי ונחמד אבל קרמי הידיים טובים יותר

122)דה פייס שופ קרם ידיים טיארה 30 מל
הרייח מושלם נרקיס ויסמין. בטוח ארכוש שוב .תענוג של קרם

123) גרנייה קרם ידיים  דבש 100 מל לקח נצח לסיים אותו.
124)בקוגן גל חיטוי ידיים הדרים 125 מל .מייבש את היעדים

125)טראומיל משחה לעיסוי נראה לי שיש פה 50 מל עזרה לי מאוד לגב

126)קאפה קלאב ג'ל קפוא לחיטוב שמים אותו במקפיא מוציאים ומורחים
דבר ראשון הוא קר לא הרגשתי שינוי .הוא מכיל 100 גרם ויש עוד אחד במקפיא שמחכה לי הם שאריות מקופסאת הדיאטה של מימיבוקס

127) סואפ אנד גלורי שוגר ראש בודי ווש 75 מל
רייח נהדר ומתוק הספיק ל2 מקלחות

128)סואפ אנד גלורי שוגר ראש בודי סקראב 50 מל
הרייח שלו היה זוועה כמו סוכר עם לימון ולומר ניקוי.הגרגירים גדולים וקשים כמעט כמו סקראב קפה אבל פחות אפקטיבי.

129) סואפ אנד גלורי שוגר ראש בודי באטר קרים 50 מל
מוצר מושלם מרקם שאף פעם לא ניסיתי נספגהיטב הרייח נהדר
ארכוש שוב אולי בגודל מלא

130)גארדן אואזיס בלומיס קארניישן קצף אמבט הרייח נהדר הקצף לא שרד להרבה זמן.
קיבלתי כסט לפסח
131) גארדן אואזיס בלומיס קארניישן ג'ל רחצה .רייח נהדר של פרחים וצוף נהנתי מאוד.כל אחד מהם בגודל 100 מל

131-133) סרום של שרה שרה .אחד מהסרומים הכי טובים שניסיתי

134)סקין פוד פרשאפל  אלומיישן נהדר והרייח כמו של סיידר ארכוש שוב בדוגמיות

135)atrue תה שחור מי ניקוי. חומר לניקוי הפנים בבוקר  הכיל 20 מל עוד מוצר שנשאר לי מיימי מימי

136-140) דוגמיות בשמים:
You
פנינה רוזנבלום
פלומה פיקאסו
Etou
לאהוב עליי מכל ג'וסי קוטור היה חלק מרולר של 2 בשמים של ג'וסי
הוא בווישליסט שלי

141) סקין פוד יוג'ה ווטר קרים .קרם לחות מריח לימוני פרשי ונהדר בהחלט ארכוש אפילוצכמוצר גדול

142)אטיוד האוס פרשנר קולגן חביב
143) אטיוד האוס קולגן אלומיישן כבד והיה קשה להוציא מהבקבוקון בגלל זה אני מעדיפה דוגמיות בקופסא או בשקית

144)צללית של גיק שיק טרטל פאוור סגולה ומלאה בנצנצים ירוקים אהבתי מאוד

145)אינספרי 5 מל אקו סיינטס סקין קרם לחות קליל ונחמד

146) אינספרי אפל ג'וס שמן להסרת איפור .חביב לא יותר  15 מל

147)אסנס מסקרה מקסימום ווליום המברשת נחמדה אבל משום מה יש הרגשה שלא יוצא מספיק חומר.השתמשתי איתה בשילוב עוד מסקרה.

148) לק של שיק מס 935 הבקבוק לא מעוניין להפתח יותר גם ככה לא נקשרתי אז זורקת אותו

149)לק של מואה בגוון גלידת פיסטוק צבע ירוק בהיר מדהים אבל עם הזמן נהיה פחות עמיד

150)מסקרה שחורה של אסתי לאודר סמפטוס אקסטרים הרייח שלה מוזר והיא התייבשה

151) באלם בגוון פנינה look devine מכילמזרעי ענבים ואנטידוקסיטנדים של יין אדום
חביב

152)גלוס של מואה השם נמחק .המברשת התחילה להתקלף ושורטת הגוון בהיר מאוד

153) לק לבן של ביוטיקייר .המרקם השתנה

154) וויטצ'פאוצ' רדיאנט טינט היו לי שניים כאלו ושניהם נגמרו החודש

עדיין נשארו לי מוצרים מהמימי בוקס
אני מאוד מרוצה מהכמות שסיימתי החודש ומקווה שחודש הבא אוכל לסיים לפחות חצי מהכמות

מה אתם סיימתם החודש, מה אהבתם, מה שסבלתם ואייך עבר החג?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה