Translate

יום רביעי, 1 באוקטובר 2014

החבילה שעשתה לי את היום טיפוח קוריאני מאיביי

זה לא סוד שאני אוהבת דוגמיות ומסכות אז הגיוני שאקנה דוגמיות של מסכות
הנה מה שקיבלתי היום:
איזה תענוג שיש אפשרות להתנסות במוצר לפני שקונים את המוצר בגודל מלא.
המוצרים הגדולים יותר בתמונה:
Admiring rose טיפול לשיער בדקה אמור לתקן פגמים ולהחזיר ברק המסכה ברייח ורדים

 Mamonde lotus micro sebum control foam למרות שאני לא הכי אוהבת סבוני פנים החלטתי לראות אם המוצר באמת פועל.

פריימר עינים של טוני מולי face mix
הפריימר של מואה כמעט נגמר זה ייפתח אחריו

דוגמיות:
מדבקות אף the face shop black head aloe nose strip
יש לי מסכת אף שלהם בנוזלי והחלטתי לבדוק מה ההבדל ומה עדיף.שבע בקופסא

הוליקה הוליקה honey sleeping pack canola
מעניין לנסות מסכת דבש שהיא לא כמסכה חד פעמית מבד
יש עוד סוגי מסכות כאלו עם דבש בשילובים שונים
סהכ במארז עשרה דוגמיות

שרה שרהmoisturizing serum containing phytoncide to represh your skin making you feel after spa
אוקיי השם הוא גם התיאור חח
לא נראה לי שמישהי תכנס לחנות ותזכור את השם...
בהחלט נשמע מעניין המארז כולל עשרה דוגמיות

ואחרון חביב שכמה פעמיםשמתי אותו בעגלה בגודל מלא וויתרתי סקין פוד מסכת שטיפה תות וסוכר שחור

לא יהיה לי משעמם השבוע


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה