Translate

יום שבת, 11 באוקטובר 2014

רייקים של סוף שבוע

את סוף השבוע חתמנו אצל חמתי והבאתי איתי כמה מוצרים שכמעט נגמרו וגם השתמשתי בכמה דוגמיות שהחלטתי לא לקחת לאילת

הנה מה שסיימתי:

מי רענון לעור שמן של טוני מולי יש להם רייח רענן וכייפי
מה שהכי טוב שאפשר להשתמש שוב בבקבוק כי הוא מתברג.

2) סייבר קולורס עפרון לגבות ללא חידוד מקוריאה היה לי בהיר מידי השתמשתי בו כעפרון עיניים
שמרתי את המברשת שמצורפת אליו.

3) גלוס של לייף חביב לא פיגמנטי במיוחד

4) אינסטנט לחות של ספאורה 30 מל לקח לי נצח לסיים אותו השתמשתי בו במיוחד אחרי מסכות

5) דוגמית חד פעם אסקדה סקסי גרפיטי מתובל מידי

6) מסכת ידיים פריחת הדובדבן של סאלי בוקס מהמי פעם שנייה שאני משתמשת בה .
אין לה רייח מיוחד
גם לא הרגשתי שינוי
עדיף קרם ידיים של הרגליים הרבה יותר אפקטיבית צד שני אין לי עור יבש.

7) מסכת לחות ניוטר רפובליק טוויטי מסכת תפוח
טוויטי מכר את המסכה אבל היא מצד שני לא משהו

8)וישי נורמדרם ג'ל ניקוי- מריח כמו קולגן לגברים לא אהבתי בכלל

9)דה פייס שופ מסכת אף
מעולה אני מסירה אותה לאחר שלוש דקות בלבד ככה יותר קל להסיר

10) קולסטון מסכת ברק 30 מל עושה את העבודה ומריחה נפלא

11)מונט בלאנס קרם ידיים כבד נורא והרייח לא נעים

12) ג'ון פרידה קונדישנר ללא שטיפה  200 מל
אני אוהבת לרסס המון בזמן שהשיער מתייבש ואז התלתלים מתקשים מעט בחלק הגלוי וזה מונע מהשיער להתנפח גם העובדה שמונע פריז הוא גם תכונה מעולה.

13) ג'ל חיטוי של בת אנד בודי

דיי הרבה מוצרים לשלושה ימים

עכשיו יכולה לצאת בכייף לחופשה בלי רגשות אשם אם יתחשק לי משהו חדש ( בכל זאת בלי מע"מ)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה