Translate

יום שבת, 11 באוקטובר 2014

לקראת חופשה באיילת: טיפוח

למרות שארזתי הכל מוקטן
נראה לי שנסחפתי בכמות לארבעה ימים
התיק שבתוך התיק שתמיד איתי

למרות שהרבה בנות התאכזבו מהתיק מהמימי אני אהבתי אותו מאוד במיוחד מהעובדה שאפשר לראות דרכו ושהוא נושם יותר יחסית לתיקי פלסטיק השקופים

בתוך התיק:
דוגמיות בשמים: אסקדה גרלן ואלי סאב
קרם ידיים ורדים( מהמימי)
מגבונים במקום דאורדורנט
סופחי שומן
פלסטרים על כל מקרה
תרסיס לפה(מהמימי)
גומיות שיער
לחות לשפתיים פירות חילזון ( מהמימי) ללחות עמוקה ומעט נפח.
לחות לשפתיים של אסנס בעל גוון מאטלי כסוף עדין
מיסט תה לפנים שמשמש גם כמי פנים חוסך מקום.


ובתיק רחצה:
( התיק נרכש בטירה ליד כפר סבא בעשרה שקלים והוא באיכות מעולה)
נראה לי שאחרי הטיול אשתמש בו לאיחסון דוגמיות)


בנרתיק: עפרונות עינים ושפתיים מסקרה פריימר עיניים עפרון גבות ומברשות

טינט של יאדה ממימי
באלם בצבע של מייבלין
באלם של טוני מולי
המייבלין בהיר יותר
פריימר עם חומצה סליצילית לטיפול בעור ובנקבוביות של acaci אני משתמשת בו מעל לקרם לחות מהמימיבוקס
לק של מאק לחידוש בדרך frost soiree
קרם עשיר למקרה של סבוריאה
קרם נקבוביות של סקינמיסו התקבל במימי כחלק משלושת השלבים לניקוי אף
משתמשת בקרם לאחר שימוש במדבקת אף

מראה ופינצטה
מסקרה שאני משתמשת בה לשיער סורר.

ומיני פלטות אחת של ל.א קולורס בעלת גוונים נטרליים

והפלטה המהממת של לוק ביוטי mini makeover palette

מוצרי עור..


פדים לניקוי
מגבונים להסרת איפור
מדבקת אף ביור
סקראב ממימי בוקס לא כתוב עליו חברה הוא מריח כמו קליפות תפוז בעוגה אנגלית חח
קרם לחות וישי
A true קרם הגנה על בסיס מי תה שחור מהמימי
Mamonde לוטוס מיקרו סבון ניקוי לשליטה בסבום
סרום של מיורד
סקין פוד מסכת שטיפה מסוכר שחור
ומסכת לחות ללילה קנולה דבש של הוליקה הוליקה

גוף ושיער:
למרות שבעלי אמר לי כמה פעמים שיש ג'ל רחצה ושמפו במלון אחרי התקרית שהייתה לי בברצלונה עם שמפו שעשה לי קשרים נוראיים החלטתי לקחת דוגמיות מהבית עוד הזדמנות לסיים דוגמיות

ליפה פשוטה שאוכל לזרוק לפני שנעזוב
דוגמית של קרם ידיים שהגיעה לשם איכשהו
דאורדורנט בקרם
דוגמיות סבון רחצה לוונדר ותימין ואחד לא מזוהה
דוגמיות חילזון שמפו וטיפול לקרקפת
מסכת ברק
וסבון רחצה תה מהמימיבוקס
עוד  טיפול לקצוות ואחד לתיקון

וזהו ביינתים
נראה לי שאשב שוב ואמיין על מה אפשר לוותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה