Translate

יום ראשון, 1 במאי 2016

אוסף קרמי הידיים שלי

בחודשים האחרונים היה לי חשק לאין ספור קרמי ידיים גם בגלל הצורה החמודה של האריזה וגם בגלל המחיר הנמוך שנמכרו באתרים מקוריאה
יש לי אחד מהחלפות אחד מקופסאת את  אחד שקיבלתי מתנה וכמה מיימי המימי בוקס בתכנון לסיים 2 קרמי ידיים בחודש.
החודש מתכננת לסיים גם קרם גוף ( יש לי סה"כ 7 )
הנה האוסף שלי( חוץ מקרם ידיים של ללין ברייח וניל פלפל ורוד 100 מ"ל שהשארתי בעבודה):

אתחיל בשורה ראשונה משמאל:
1)קרם ידיים של סקין פוד ברייח תפוז  הרייח מזכיר ממתק הדרים כמו הדרים מסוכרים אני חושבת שמכיל 30 מל
2) קרם ידיים של סקין פוד ברייח ענבים הרייח מזכיר טרופית מסוג המוצרים שאני לא מרוצה שייגמרו לעולם
3)הוליקה הוליקה בצורת פרה ברייח חלב
תכלס אין לו רייח אבל הוא נחמד ( יש בעוד רייחות והפרה בגוונים אחרים) 38 מל
4)טוני מולי אפרסק 30 גרם סיימתי אחד כזה חודש שעבר רייח נהדר קרם נחמד
5)balea q10+omega קרם ידיים אנטי אייג'ינג מכיל מקדם הגנה 100 מל
קרם עשיר כבד ומעולה לאזורים יבשים כמו ברכיים ומרפקים
6)mumur snow blossom 50 ml קרם שבמגע עם האוויר נראה כמו טיפות. כמו אחרי מקלחת אין לו רייח ולא מרגישה שעושה משהו


שורה 2 משמאל:
7)קרם ידיים מבושם של  נטרוג'ינה 50 מל התקבל בקופסאת את רייח נהדר
8)קרבטריי אנד אווליןsnow blossom 25 g
רכשתי מפיל יוניק זה האחרון שנשאר לי
אני מאוד אוהבת את הקרמים שלהם במיוחד של הפרחים הרייח כאן הוא של פרחי התפוז עדין ומושלם

9)ladykin mangchee קרם ידיים מרענן עשוי מגבינה קרם עדין שמרייח כמו קרם ידיים פשוט

10)phytotree all day cheese 50 g  מגיע באריזה משולשת בצורת גבינה .מאוד סיקרן אותי רכשתי באיביי הוא קצת מיימי ומזכיר את הרייח של הקודם

11) סואפ אנד גלורי שוגר ראש 50 מל רייח של לימון וסוכר מרייח נפלא

12)welcos קרם ידיים מבושם רייח יוקרתי ונהדר 50 גרם.קיבלתי בקופסאת מימי בוקס( בעבר סיימתי אחד כזה)
13)Tina s.faseyפצצת לחות אפרסק
הקרם נעים ועשיר מרייח כמו פרילי אפרסק נרכש בהנחה בטסטר קוריאה( בעתיד אקנה עוד רייחות של הליין הזה)

14)בריסון קרם ידיים מבושם 50 מל מריח כמו פרחים הרייח מאוד עדין.

שורה שלישית משמאל:
15-17) שלוש קרמים בגודל 60 גרם של echoice
ורד מתוק וחמאת שיאה  רייח מטריף
לילי טהור וחמאת שיאה חביב
ופריחת הדובדבן וחמאת שיאה  מאוד מאודעדין
מעדיפה מבינהם את הורד

18)ברביני חמאת שיאה ומי ורדים  50 מל  המרקם קצת כבד

19) apieu 60 ml קרם ידיים בננה נרכש מטסטר יש גם אחד ברייח מלון שאני מתכננת לרכוש בקרוב  רייח קליל ונחמד

20) גארדן אואזיס בלומיס קרניישן קיבלתי במתנה לחג רייח פרחוני ונחמד

21)קרם ידיים מחמאת שיאה של מרי שופ נקנה בטסטר

22-23 קרמי ידיים של יאון מי שמכיר לכל המוצרים של יאון יש רייח מיוחד.יאון זה סוג של פרי בעל רייח מתוק ונהדר אחד קרמי הידיים מכיל גם דבש כל אחד מהם מכיל50 מל

זהו האוסף הנחמד שלי
איזה קרמי ידיים אתן אוהבות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה