Translate

יום חמישי, 5 במאי 2016

Korea box april

לא זו לא טעות
הקופסא נשלחת כל סוף חודש ולכן הגיעה רק עכשיו
אני כל כך אוהבת את היחס אישי
מכתב בכתב יד שמספר מה הקוריאנית עושים החודש
מודים על הקנייה ומיידעים מה הוסיפו כבונוס

החבילה המפנקת מגיעה עם דף הסבר באנגלית
אז מה היה בחבילה:
 בונוס

מבחר פלסטרים לילדים( מזל שיש לי ילדים)

Oh potato חטיפי תפוח אדמה בטעם קטשופ
נראה כמו פסטה וטעים בטירוף

Ghana chocolateפאי 100%חמאת קקאו
היה מוזר עם מרשמלו בפנים

Pororo חטיפי קרקר לתינוקות בטעם גבינה
מעולה טעים מאוד ומעודן

Grandshell עוגיית ריבת תפוחים
חביב וקטן

Ciuque dasse נראה כמו חטיף בריאות כמו כדורים קטנים מודבקים היה קשה לתת את הנסיגה הראשונה לא התלהבתי כמו חטיף דיאטתי

White heim ופל ממולא קרם לבן
אני מכורה לופלים כאלה ממולאים שוקולד
שמחתי לנסות אך לא התלהבתי

Gangjeong חטיף שומשום ואורז סביר

Veggie ballחטיף ירקות חסה בצל וגזר!!
נראה כמו כיפליעגול
אני לא אהבתי אך הילדים התלהבו מאוד

 Longs שוקולד פאי עם מרשמלו בפנים
כן הפעם אחד אחר ממש לא אהבתי את הקונספט

Jelly dayאפרסק ויטמין סי לוקחים אחד ביום
ג'לי רך נעים למגע רייח של נקטר וטעים!!!

Peanut sand אני מכורה לאוכל עם ריבת בוטנים
ארבעה עוגיות רכות רכות כמו חול ומרוחות בינהן בחמאת בוטנים זה היה מעדן

תה האן באבקה להוסיף 180 מל מים ולשתות

AL SA tang סוכריות קשות למציצה בטעם שקדים
שלחו 2
מאוד נחמד הרייח נפלא

Jelly Bob בטעם פירות בצורות יונקים ימיים
אהבתי שהג'לי רך

מאוד אהבתי את החבילה החודש
באמצע החודש הם שולחים מייל ובו ארבעה חטיפים
אפשר לבחור אחד מהם במקום אחד אחר שבקופסא
הבעיה שלא יודעים במקום מה יבוא

עלות הקופסא כ110₪ כולל משלוח

אני מאוד אוהבת להתנסות החטיפים חדשים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה