Translate

יום רביעי, 4 במאי 2016

הזמנה מyves rocher שירות זה כל הקסם

החלטתי להזמין מאייבס אחרי שהתלהבתי מקרמי הרחצה שלהם שקיבלתי בעבר בהחלפות מצרפת.
היה מבצע על קרמי וג'לי הרחצה כל אחד בעשרה שקלים
היה גם תיק מתנה בכל קנייה
ובתוספת 15₪ משלוח עד הבית.

הצעתי את ההזמנה הייתה בעייה קטנה במעבר לשם
הם מייד התקשרו לברר אם אני אכן רוצה להזמין
לאחר שלא השיגו אותי בטלפון שלחו לי הודעה והשאירו גם הודעה קולית.

אישרתי את ההזמנה והיא הגיעה תוך שבוע!!!!!
קיבלתי הודעה ששליח ייצור איתי קשר היום בטווח של שעתיים עד בואו
בזמן שקראתי את ההודעה השליח התקשר לתאם
והגיע תוך שעה!!!!

וזה לא הכל
פתחתי את הקופסא הנפלאה וזה מה שהיה בפנים:

חוברת קטלוג עם כל המוצרים והסברים מעיין הגיעו מרכיבים ועוד
בהחלט שימושי.

תיק חביב ושימושי
מעטפה סגורה שכוללת קודים ואת רשימת הדברים שקניתי וקיבלתי בחבילה





עוד קיבלתי כרטיס נאמנות שצוברים בו נקודות
והסבר למה יש לי הנחות לקנייה הבאה
4 דוגמיות בושם המייקאפ קרם לחות ועוד קרם והסבר על כל מוצר

ומה???? יש עוד...קיבלתי עוד מתנות:



חלב ניקוי לעור רגיל עד מעורב 50 מ"ל
סקראב לגוף אוריינטלי וולווט 30 מ"ל
פינקו אותי כל כך

עכשיו להזמנה עצמה:





הכל לרחצה ומכיל 200 מ"ל
משמאל לימין;
ג'לי רחצה:
לוטוס רייח נפלא קליל ונשי
תפוז מפלורידה מזכיר לי מנדרינה
טיארה מפולינזייה אני פשוט אוהבת את הריח של הטיארה פשוט מושלם הטיארה למעשה הוא פרח הגרדיניה

לימון הדרי ממקסיקו מזכיר ליים קליל קריר ורייחני
האחרון אחרון
פרח המגנוליה מסין זהו קרם רחצה
הרייח בקרם חזק יותר מבג'ל רחצה
פרח המגנוליה נהדר ומזכיר לי את פריחת הדובדבן
אהבתי את מרקם הקרם

החבילה והשירות פשוט יוצאים מכלל
וזה לא מובן מאליו שזה בא יחד לאור ההתנסות שלי
בהחלט זוממת על הקנייה הבאה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה