Translate

יום שני, 11 באוגוסט 2014

לפעמים הרבה מוצרים נגמרים ביחד

אלו המוצרים שסיימתי ביומיים האחרונים
היה שווה להתחיל את רייקי החודש ולפנות קצת מקום בארוניות
הנה מה שסיימתי לאחרונה:
פלטה חד פעמית של סטילה in the light
סיימתי כזו בעבר באמת הפליא אותי אייך אפשר לשדך ולהתאים בין הצלליות השונות

מגבונים להסרת איפור i fresh סבירים

מינרל קר ספא ג'ל רענון לאחר חשיפה לשמש כל פעם שלבשתי גופיה השתמשתי בג'ל

ניוואה סאן פראש
קרם הגנה בספריי רייח קליל שלא מזכיר קרם הגנה ומרקם נהדר לרסס למרוח כמה שניות ולצאת
מומלץ

סאטין קייר ג'ילט פעם חיפשתי ג' לי גילוח בנרות
היום אני מעדיפה להתגלח עם תחליבי רחצה
סתם תופס מקום ומשמש רק למשהו ממש ספציפי
שמחה שנגמר

באלייה קרם ידיים q10+omega קרם ידיים נפלא עוד לא התנסתי בקרם כל כך עשיר שנספג, מלחח ומשאיר אחריו רייח נפלא של הדרים

גרנייר קרם גרגירים למרות שאני אוהבת את מוצרי גרנייר הקרם הזה כבד מידי הגרגירים לא עשו לי טוב
להתרחק

מדבקת אף קקאו של פיודרם מומלץ
בושם 15 מל איווס רושר יש לי עוד אחד בארסנל

דפים סופחי שומן must
בהתחלה לא התלהבתי הם לא חלקים מספיק
אבל כשראיתי כמה שומן הם מסירים התחלתי לחבב אותם יותר רק חבל שנגמרים כל כך מהר 50 בקופסא

בת אנד בודי וורק גל חיטוי דובדבן יפני לגל חיטוי הספציפי הזה יש יותר רייח של חיטוי מאשר דובדבן

דוגמית משחת שינים קינמון מעניין ומוזר נחמד להתנסות
סהכ סיימתי ביום וחצי האחרונים 12 מוצרים

סה"כ 63 מוצרים לחודש זה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה