Translate

יום שישי, 22 באוגוסט 2014

רייקי היום

ביליתי אצל חמתי חמשוש ולקחתי איתי הרבה דוגמיות כדי לא לסחוב הרבה
אפילו סיימתי מוצר בגודל מלא
הנה המוצרים:
ובסדר אקראי:
לה רושה פוסיי קרם לניקוי איפור מעסים על הפנים ושוטפים במים
מסיר איפור בצורה בינונית ביותר המגבת מתלכלכת כשמנגבים בה וחובה לעבור אחכ עם מגבון ניקוי.

דוגמית בושם של לאור על בסיס שמן  מהואנטן ריין רייח כייפי הדוגמית האחרונה שנשארה לי אבל יש לי עוד כמה קרמי גוף ברייח הנהדר הזה.

דוגמית בושם אספיישלי אסקדה חושני ונהדר
הבושם הזה בהחלט ברשימה שלי
באוקטובר יש לי יומהולדת ...

2 דוגמיות מסכה ממימי אחד של דקה לחימום והשני של עשר דק לסגירת נקבוביות
לא שמתי לב להבדל אבל נחמד להשתמש בכל זאת.


בקבוקון נצנצים אצלי כבר כמה שנים החלטתי שנמאס לי להסתכל עליו( יש עוד אחד של גייד שמחכה)
אוהבת להשתמש כאיילנר או תוספת לצללית מתחת לגבה לפעמים גם על עצמות הלחיים
במחשוף או על הרגליים.

Strivectin קרם לקמטים מסביב לעינים
מרוכז מאוד ואפקטיבי העור נהיה מוצק יותר.

לייף מגבוני שמן לטיפוח מסביב לציפורניים
האמת שהשתמשתי ביום ששמתי לק והציפורן נראיית נקייה יותר מסביב

מדבקות אף של ביוטי קייר מ......
ניסיתי אחת לפי ההוראות , היא לא נדבקה טוב וגם לא התייבשה אז ניסיתי עוד אחת והיא הוציאה כמה שחורים קטנים גם ההסרה לא הייתה קשה והמדבקה לא התייבשה מספיק
בהבאה אחכה מעבר לעשר דקות
סהכ יש שש בחבילה
נראה לי שהגיע הזמן לנסות את אלו של ביור הבנתי שהם הכי אפקטיביות
מקסימום עם המדבקה מתייבשת מידי מרטיבים אותה.

קאדלי דוגמית קרם לחות premier cru. סיימתי מאותו הליין גם קרם עיניים
המרקם זהה כבד מאוד לא נעים
הבנתי שכל הליין המוזהב לא בשבילי
כנראה יתאים יותר לעור יבש

Amini 30 ml שמפו וקונדישנר לשטיפה
הבנתי שזה הגודל המלט. מוזר....
מה אני יכולה לומר הרייח מעולה כמו פרחי תפוז מעיין רייח הדרים מעורבב עם יסמין
בעבר סיימתי ג'ל רחצה באותו הרייח ויש לי את הקרם גוף

תענוג......

פיור סמייל point pads גם אני כמו רבות קיבלתי את המוצר המוזר הזה במימי לאחר כמה חיפושים באינטרנט הבנתי שהפדים הם כמו המסכות החד פעמי מועשר בלחות ובויטמנים .
אפר לשים את הפדים על הלחיים עיניים רגליים כל מקום שרוצים להעשיר בלחות להסיר אחרי עשר דק ולהספיג את החומר.
אני השתמשתי על הרגליים והלחיים.
האמת שיש בהם הרבה חומר וגם מצטבר נוזל בשקית
אז אפשר להשתמש שוב
נניח שבוע ראשון לשים על הפנים ושבוע שני על הרגליים.
סהכ 10 בחבילה
אני סיימתי את ההיביסקוס שהיה בקופסאת מימי רשימת החמודים.

והמוצר האחרון הדאורדורנט הגאוני של גרנייה ברייח shower clean סיימתי כזה בעבר ברייח שונה
הרייח של הנ"ל פרשי נעים וקליל מאוד
כייף להשתמש
יש לי עוד אחד בסטוק ועוד דאורדורנטים אחרים כשכולם ייגמרו אקנה עוד כאלו ( אם עדיין יהיו קיימים חח )

סהכ סיימתי החודש 168 מוצרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה