Translate

יום שבת, 16 באוגוסט 2014

מוצרי היומיום שלי

נראה הרבה נכון?
אז מה יש לנו כאו:

שגרת פנים:
משמאל special galacto myces purebess
תמצית שמכינה את הפנים לתהליך הניקוי
נכנס לשגרה היומיומית ואקנה חדש כשייגמר

Antiac גל ניקוי עם אלוורה 150 מל נקנה בפיל יוניק סביר

מי פנים דר פישר למראה מאט מטפל בנקודות שחורות מונע פגמי עור ומעניק מראה מאט
לגבי המונע לא ממש
המראה מאט אכשהו
השתמשתי בגרועים יותר הוא דיי סביר

סרום biotique סרום 35 מל בהתחלה לא יכלתי לסבול את הרייח מזכיר חיטוי
אבל עם הזמן עבר לי הסרום מרוכז מאוד בהתחלה מרגיש כבד אך נספג מהר
דיי חביב


טיפות ויטמנים פרופליס lee jiham vita propolis ampoule
מערבבים טיפה או שניים עם הקרם לחות לזריקת ויטמינים
חביב מאוד

קרם לחות איווס רושר 30 מל קליל ונעים

אורגינס outsmart מקדם הגנה לפנים ולצוואר בעל גוון כמו מייקאפ אך שקוף על העור צריך להמנע ממגע עם הבגדים כי מכתים

Bifesta sebum cleansing lotion 50 ml
מוצר קסם!!!!
קניתי באיבי בפחות מ20₪ כשרציתי לרכוש שוב היו רק הבקבוקים הגדולים ב100₪ ויותר
במהלך היום כשהייתי רוצה להוריד את הברק מהפנים הייתי מעבירה את המוצר על צמר גפן ותמיד היה יוצא לכלוך אפילו אחרי ניקוי פנים
עוזר לי גל כשיוצאים פצעונים בודדים הוא סופח מהם את השומן והם נעלמים כעבור ימים אחדים
מומלץ!!!!

טונלבקבוק

 pocket bunny מיסט לעור שמן לרענון במשך היום הרייח קליל וכייפי לא שמתי לב לשינוי
מה שנחמד שהבקבוק ניתן למילוי


שיער:

עם השיער לא מתעסקת יותר מידי פעמיים בשבוע מסכה או טיפול אחר

המוצרים היומיומים שלי הם: שמפו של הוואי שמני הזנה לשיער יבש וקצוות מםוצלים שמני מקדמיה וחמניות
נהדר מלחח ובאמת הפתיע אותי
כמה כייף שנשאר פחות מרבע בקבוק ושבקרוב אוכל לפתוח אחד חדש

ספריי לשיער ברייח כותנה
של חברת le petit marseiliais
בהתחלה חשבתי שהמוצר מבשם בדים או כביסה כע הרייח כל כך עדין
עם שמים יותר מידי השיער מתקשה גם כאן נשאר כרבע בקבוק


רחצה:

שמן רחצה של גולף פריחת שקד 400 מל מריח יותר כמו קרמל כייפי וגורם לעור להיות חלק נעים ורייחני  השתמשתע שלוש פעמים וכמעט סיימתי רבע בקבוק

ספא יפני של לייף פיליניג מועשר בתמצית גינגר ולימון יוזו יפני 500 מל
נשאר כרבע בקבוק
לאחרונה התחלתי לאהוב רייח גינגר
לוקח נצח לסיים את הבקבוק למרות שהרייח והמוצר עצמו נפלא ולא שורט
כייף להשתמש בו כשיש כאבי גב וכתפיים מרגישים שהוא ממש חודר לעור

עוד מוצרי גוף:

קרם ידיים ינשוף נראה לי של הוליקה הוליקה מכיל כ20 מל

שמן גוף של לייף ספא ברזילאי מועשר בשמן אגוזי ברזיל ובשמן אינקה אינצי
רייח נפלא שמן כייפי לריסוס שלא מצריך יותר משני ריסוסים לכל רגל
נשאר בו כחצי בקבוק( יש לי כל כך הרבה שמני גוף שמחכים בתור)

שמן מחטב של קאדלי לאזורי ירכיים ישבן וכו
75 מל
הבקבוק החביב הזה דיי טריקי יש בו סימוני כמות בצד ואסור להשתמש ביותר מסנטימטר ביום
הרייח נעים ושמתי לב לשינוי קל בסימני מתיחות בבטן

ושני דאורדורנטים גרנייר שתמיד בתיק
ורקסונה שנמצא ליד המיטה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה