Translate

יום שבת, 23 באוגוסט 2014

רייקי היום ושינויים בחיי היום יום מאז שהתחלתי לסיים מוצרים

מאז שהתחלתי לסיים מוצרים יותר קל לי להתרכז ופחות להתפזר בהרבה דברים.
גם אני לא יוצאת מהבית מבלי לזרוק שקית זבל.
התחלתי אפילו להוציא מוצרים מהקופסאות כדי לחסוך במקום ושיהיה פחות מה לזרוק אחר כך.

מבחינת טיפוח הקטנתי את מלאי האיפור שלי מסרתי החלפתי ומכרתי והשארתי לעצמי רק את המוצרים האהובים עליי ביותר.

אני מקפידה להשתמש באותם מוצרים יום יום ולפעמים מתפנקת בדוגמיות.
הגעתי למצב שכל קרמי הגוף שלי סגורים ואני משתמשת קבוע באותו אחד עד שייגמר
כנל מוצרי עור חוץ מהמסכות
כי כל אחת נועדה לסוג טיפול אחר( התחלתי לנסות לסיים מסכה , הגבלתי את עצמי לא להשתמש בחד פעמיות עד שאסיים מסכה שלמה)

עכשיו לרייקי היום:
חבילת צמר גפן
שמן סיני קטון ( אצלי לפחות עשר שנים )
מדבקת אף ביוטי קייר
צבע שיער גרנייר ( צבעתי יותר את הידיים מאשר את השיער אייך שהתחלתי הייתה אזעקה וכשחזרתי שמתי את אחת הכפפות הפוך חח)

דוגמית מסכת שיער שוורצקוף

5a control גל ניקוי  15 מל
מרגיש כמו יוגורט ודבש
מיועד לעור שמן מעורב
מרקם כבד אך אפקטיבי אהבתי גם את הרייח

Verikos דוגמית גדולה קרם לחות מהדק
המרקם ג'לי והרייח נהדר

שני המוצרים האחרונים מהמימיבוקס
אהבתי אותם מאוד

החלטתי להציב לי יעד ולנסות לסיים עד סוף החודש 200 מוצרים

סהכ סיימתי החודש:
175 מוצרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה