Translate

יום שישי, 29 באוגוסט 2014

קצת התחדשויות

היינו היום במרכז יכין בפתח תקווה
נסענו כי הייתי חייבת נעליים חדשות לעבודה
מצאתי 2 זוגות יפות של לי קופר
המחיר הראשוני היה 180-280
ובמבצע בגלל שזו חנות עודפים שניהם ב100₪
שווה ביותר
עוד בחנות נעלי בובה וסנדלים מאחד ב70 עד שניים ב150
הבנתי שהנעליים מעונות קודמות
אבל במחיר כזה למי אכפת

נכנסתי לסופר פארם היו הרבה מבצעי השני בשקל
כולל הסקראב ווסבי של גרנייה שמאוד רציתי לנסות
אחד ב60 השני בשקל
אם אחד היה ב30 ניחא
לא רציתי להתחייב , גם אני לא יודעת אייך העור יגיב אליו
וגם העובדה שיש לי כמה ג'לי ניקוי.

בסוף יצאתי עם שני ג'לי רחצה של סטייל
תה ירוק ותה אדום
אחד ב15 השני בשקל
אני אוהבת לקנות את אלו ולמלא בבקבוקי משאבה באמבטיה ובמטבח.
לגוף אני יותר אוהבת את המרקם התחליבי.

בקיצר גם קניתי וגם חסכתי.


לא שכחתי מרייקי היום, סיימתי עוד מוצרים אתמול והיום
מחר אצלם ואעלה תמונות של כל הרייקים
ואזרוק הכל בכייף
הצלחתי לעבור את ה200 רייקים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה