Translate

יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

אוסף המסכות שלי

אם יש מוצר שאני לא יכולה בלעדיו הוא מסכת פנים
זה הפינוק הכי כייפי עשר דקות לעצמי או עשרים תלוי.
אני אוהבת בעיקר את מסכות הבד החד פעמיות שמחליפות בלילה את קרם הלחות וכל אחת מועשרת במשהו אחר וגם הן דיי זולות ונחמד לא להתחייב לגודל מלא של מוצר.


הנה המסכות בגודל מלא שלי:


מימין מסכה של טוני מולי תפוח
מתחתיה מסכת קקאו של wonde ruci אמורה להבהיר הרייח מעולה האמת שקשה לי לראות אם הבהירה או לו בגלל שהמסכה עצמה בצבע שוקולד וכשמסירים נראים בהירים יותר בכל מקרה חח.

Lailly  סטים פור פק מסכה שמחממת את העור פותחת את הנקבוביות ומנקה לכלוך
עוד לא התנסתי בה.( רק כשאסיים מסכה אחרת)

מיסטלין מסכת קילוף לבן של ביצה
מיסטלין היא חברה זולה ויש לה המון מוצרים נהדרים
ממליצה לחפש באיביי (mistline)
הלבן של הביצה ידוע כמטפל בנקבוביות ובשחורים
ומסכה מתקלפת זה אחד הדברים הכי כייפים שישי

דה פייס שופ volcanic clay מסכת אף
המסכה מתקשה אחרי כרבע שעה ומקלפים אותה במכה
היא כמו המדבקות לשחורים
כמעט נגמרה לי והשנייה בדרך

Lovera מסכה לעור שמן  מסכה מחימר ירוק
מזכיר מסכת בוץ

פרימן מסכת חימר תותים ושוקלד לניקוי עמוק
המסכה דיי עדינה עם רייח כייפי של שוקולד
הגודל מבעס 150 מל

אני כבר חודשיים משתמשת בה והיא מסרבת להגמר חח.


מסכות חד פעמיות:


ניוואה מסכה כפולה מתקלפת לעור שמן
פיור סמייל מסכת גלי תפוז

וישי מסכה שאפשר להשתמש בה גם בתור סקראב
מסכת שוקולד לבן של מונטג גנסיס
מאותה חברה מסכה מתקלפת

בלאה  מסכה לעור שמן
סקינרליסם מסכה גאונית מהמימיבוקס
מורחים לאחר ניקוי המסכה נראיית כמו גל תוך כמה רגעים כקצף אחר כך הקצף ממשיך להתפתח ומסירים



מסכות חד פעמיות:



הוליקה הוליקה יש עשרה בפנים אני מאמינה שנשארו שש
ועוד מסכות חד פעמיות
ויש לי עוד כמה כפולים שלא צילמתי ועוד בדרך

המסכות חוסכות הרבה אם לא ישנים בבית במקום לקחת קרם לחות או לילה לשים אותם 20 דק בלילה

פינוק אמיתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה