Translate

יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

רייקי יום רביעי


נתחיל מהכי פחות מוצלח לה רושה פוסיי טינט מייקאפ
על העור הגוון דיי כתמתם אבל משתלב נחמד עם העור
תוך שעה התחילו לצאת לי פצעונים מתחת למייקאפ.

ניוואה קרם יום קליל וחביב

קרם לחות וישי עם כל שימוש בוישי אני מתאהבת יותר ויותר המרקם קליל והקרם נספג נפלא

סרום של וישי
כשייגמרו הסרום שיש לי אקנה אותו בוודאות גם התחושה הכייפית שמורחים אותו גם הספיגה וגם הרייח הנפלא

מגבונים להסרת איפור דר פישר חבילה שנייה שאני מסיימת
הפעם היה קל יותר להשתמש מהקודמים
אולי העור התרגל?
הרייח היה פחות חזק והפעם כבר לא שרף בעיינים

מסכה חד פעמית ממימי בוקס  הרייח היה נהדר המסכה דקה יותר מאלו שאני רגילה להשתמש
והיא מלאה בנוזל אפילו השתמשתי בנוזל שנשאר על הצוואר והכתפיים
בהחלט מסכה מלאת לחות נעימה שתתאים לכל סוגי העור גם הרגיש ביותר

סהכ 195 רייקים החודש :)
כשאגיע ל200 אזרוק את השקית המלאה
אבל אמשיך לצלם עוד רייקים ( אם יהיו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה